Hoi meiden!
Mijn beste vriendin had een jongen leren kennen op what’s app. Zij vond hem alleen niet zo leuk, omdat hij nogal opdringerig was, vertelde ze mij.
Een paar dagen later stuurde ze mij een berichtje dat die jongen mijn nummer wilde. Ik zei: Oké geef maar aan hem, ik ben wel benieuwd wat hij wilt zeggen? Ik en die jongen begonnen wat te kletsen. Aan zijn profiel foto herkende ik hem al, wat bleek nou ik had hem al een keer ontmoet op een verjaardag. We hadden toen nooit gepraat,ik had hem alleen maar gezien. Hij begon na een kwartier praten al over afspreken en zoenen. Ik zei meteen; ho is even! Ik ga daar niet aan beginnen. Dit vond hij niet zo leuk. Hij zei dat hij het jammer vond dat ik hem niet ‘knap’ had genoemd. Maar ik vind hem eerlijk gezegd ook niet knap. Hij begon opnieuw over afspreken, en ik melde hem heel vriendelijk dat ik niet meteen wilde afspreken, maar eerst even praten. Dit zei ik meer zodat hij er over op zou houden, omdat ik hem erg vervelend en opdringerig vond.
De volgende dag, ik kreeg een berichtje van hem met ‘Goeiemorgeeee x’ ik was net wakker, en had gewoon geen zin om erop te reageren. Een paar uur later kreeg ik een berichtje met; ‘ik dacht dat je niet zou negeren?’ Ik zei dat ik druk was en moest gaan. (ik was op school.) Hij begon meteen met; ‘Doe normaal! Denk je zo met mij om te gaan? Want dan heb je de verkeerde voor je.’ Er ontstond een discussie. Dingen die hij onder andere zei: 'Je moet niet stoer tegen mij gaan doen, want dan ken je me nog niet.'Ik zei nog wat dingen over wat me niet beviel aan hem. Zo had hij onder andere mijn beste vriendin (waar hij eerder mee sprak) beledigd. Hier werd hij helemaal pissig over. En ik kreeg vervolgens te horen:
‘Oke jij hebt binnekort een probleem. Tot snel!’
Nu ben ik niet snel bang. Maar deze jongen is 19 en ik ben 15.
Ik heb geen zinin al dit gedoe, en wil dit gewoon zo snel mogelijk opgelost hebben. Nu heeft praten met deze jongen geen zin, want luisteren doet hij niet.
Heeft iemand misschien tips? Wat ik hieraan kan doen? Ik denk namelijk niet dat dit het laatste is wat ik van hem ga horen.
Alvast bedankt meiden.