Bedreiging wat moet ik doen?

Hee,
Ik vond een tijdje een jongen leuk en hij gaf mij het gevoel dat hij mij ook leuk vond
Na heel veel leuke gesprekken en hem gezien te hebben bij de sportdag , begon hij mij te negeren
Ik had op twitter geschreven (achteraf heel dom) dat ik hem misde en nog altijd aan hem dag
Nog geen uur later kreeg ik een bedreiging van een meisje dat ik niet met hem had en als ik niet uit zijn buurt bleef dat ik dan word geslagen dat was aan het begin van mijn vakantie (4 juli ) en zij zit ook bij mij op school nu is het probleem de vakantie is maandag weer voorbij en dan ben ik bang dat ik inderdaad geslagen word. Want haar vriendinnen zijn best gevaarlijk trouwens wat die jongen van vind ‘’’ trek je niks van aan en ga terug dreigen…’’ dus daar heb ik ook niks aan het het stomste is daarna negeerde hij mij alwéér :dry: dus wat moet ik doen als ik geslagen word zou ik dan me niet op de teentjes laten trappen of zou ik naar de leraar gaan (waar ik niet zo’n fan van bent want die gaan naar je ouders…)

Trouwens kan ik wel gewoon tegen hem praten of zou ik dat maar beter niet doen??

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/bedreiging-wat-moet-ik-doen-308850.msg276024468.html#msg276024468