bedreigd voelen

heey meiden,
ik moet het even kwijt maar ik voel mij dus erg bedreigd op school en er buiten.
telkens is er een groepje meiden die mij zoekt om mij te slaan terwijl ik ze helemaal niks aandoe. meestal komen ze van te voren naar me toe en dan zoeken ze weer iets om ruzie met me te maken en ik ga er nooit op in
maar toch vandaag was ik ziek en ik ben door 2 vriendinnen gebelt en 3 mensen op msn vroegen waar ik was en dat die meiden mij zochten om mij te slaan…
mijn moeder heeft school gebelt zodat ze beter opletten in de pauzes
maar misschien zoeken ze me buiten school nu ook wel
ik ben niet echt bang voor ze want ik durf echt wel wat terug te doen, maar het is gewoon zo dat ik niet van ruzies hou.
hebben jullie misschien nog meer tips zodat ze ophouden

p.s sorry voor het lange en misschien wat onduidelijke verhaal.

aangifte doen

kan inderdaad maar het is een paar maanden gelede voorgekome dat een van die meisjes mijn vriendin had geslage en ik kreeg de schuld van die ruzie. heel ingewikkeld verhaal.
maar toen heeft een van hun gezegt dat als ik naar de politie zou gaan ze me nog wel zouden pakken en dat ik met hun familie te maken zou krijgen en het zijn echt van die gekke mensen die heel wat op hun naam hebben staan…

Ik zou toch aangifte doen en wat hun hebben gezegd daarover er dan bij vertellen, hun hebben daar wel verstand van en vast en zeker genoeg ervaring mee, ze helpen je wel, als dat niet lukt kun je je aangifte altijd nog intrekken.

Succes!

klopt, ik ga denk ik kijken hoe het dit weekend en maandag verloopt op school, en als het niet ophoud ga ik naar de politie