Hoi!
Dit gaat een beetje raar klinken, maar ik ben op zoek naar wat bedekte kleding wat gedragen kan worden in warm weer… Wanneer de zon schijnt, kleurt mijn huid en het lijkt alsof er met mijn gezicht en lichaam enorme kleurverschillen zijn, veel mensen denken dan ook dat ik op eén van de twee veel make-up smeer waardoor je die kleurverschillen ziet… Ik voel me er heel ongemakkelijk bij en vroeg mij daarom af of jullie wat ideetjes hadden!
Ik ga waarschijnlijk met warm weer, wat het nu wel begint te worden, een rokje of short dragen met een doorzichtige zwarte panty eronder… Het ziet er niet al te zomers uit, maar in ieder geval beter dan een broek… Door de doorzichtige zwarte panty zie je het kleurverschil niet… Nu zit ik alleen met mijn bovenlichaam en dan voornamelijk mijn nek/hals en bovenarmen verschillen enorm van mijn gezicht… Ik heb besloten om wat te dragen met halve mouwen, zodat het tenminste nog wel zomers oogt… Maar nek enz. bedekken is vrij lastig, misschien hebben jullie een idee?
Ik hoor het graag, bedankt voor 't lezen!