Bedankjes

Lieve girls,

Binnenkort zijn mijn examens voorbij en hoop ik natuurlijk geslaagd te zijn! Als dit werkelijk zo is, komt er ook een feestje waarop ik graag mijn ouders wil bedanken voor de afgelopen 2 jaar. Twee jaar geleden is bij mij een burn-out en depressie geconstateerd en lag mijn hele leven in puin. School moest hierdoor tijdelijk op pauze en mijn sociale leven lag plat. Mijn ouders zijn er in die periode heel erg voor mij geweest en hielpen met alles, wat natuurlijk dan ook een groots bedankje verdient! Ik wilde een toast geven waarin ik ze bedank, maar graag ook een cadeautje. Nu vind ik dat cadeautje een beetje lastig om te bedenken, daarbij hoop ik dat jullie me kunnen helpen?

Voor mijn vader wilde ik een strip laten tekenen over ons samen, aangezien hij mega fan is van stripboeken en een gigantische collectie verzamelt. Bij mijn moeder loop ik een beetje vast. Mijn moeder is erg actief, spontaan en avontuurlijk. Ze houdt van Cuba, dansen, zingen, drankjes doen met vriendinnen, plantjes, concerten bezoeken, een weekendje spa (wat ik ver-schrik-kelijk vind!), reizen en lekker eten. Heel veel opties, maar ook erg lastig. Ik heb erg weinig geld en kan daardoor dus niet makkelijk een etentje betalen voor 2 personen… Hebben jullie nog andere ideetjes?

Liefs

Wauw dat idee voor je vader is echt gaaf! Is een bon van 20 euro voor bv tapas niet leuk?

Een kado bo is idderdaad leuk koop er dan ook iets kleins bij zoals een canvsa van haar favoriete artiest