bedankje voor onze lieve modjes

hallooooo lieve girlsceners!

aangezien ik de laatste tijd steeds vaker merk dat het werk van onze lieve modjes erg ondergewaardeerd word, wil ik met dit topic even laten zien dat we ook heel blij dat met hun inzet.

post hier je bedankjes, positieve ervaringen of leuke foto’s/gifjes om te laten zien dat jij al het werk dat zij uitvoeren om het forum werkende en leuk te houden, waardeert!

Inderdaad! Meiden zeuren altijd zo, maar de mod’s hebben toch ook een leven buiten girlscene haha. Ze doen heel hard hun best vind ik! :grinning:

Hahaha go modjes go modjes.

Modjes, bedankt
Modjes, bedankt
Modjes, modjes, modjes bedankt!

Hahah, wat lief zeg :grinning: Bedankt! Fijn dat ons werk toch ook wel gewaardeerd kan worden.

^Oh ja, wat ik me trouwens afvraag: krijgen jullie er ook voor betaald, of is het geheel vrijwillig? Misschien wat brutaal, maar ik ben gewoon benieuwd haha (:

We doen dit vrijwillig, al krijgen we af en toe wel eens een leuk bedankje opgestuurd van Girlscene.

Oh wat voor bedankjes dan?

Modjes super bedankt ! :metal:

-

hihi ik vind dat jullie dit wel verdienen, ik merk dat heel veel mensen zo negatief doen en je hoort natuurlijk sneller de ‘negatieve’ reacties dan positieve, vandaar dat ik daar wat aandacht aan wilde besteden :grinning:

Ik ben het hier helemaal mee eens! Jullie doen ook gewoon je best. Ook namens mij bedankt! :grinning:

Namens mij ook bedankt! :slightly_smiling_face:

kom op dames, er zijn toch wel meer mensen met positieve ervaringen en complimentjes!

Bedankt modjes! (: Jullie doen goed werk, vooral met al die fora tegenwoordig en al die trolls haha.

Ja bedankt modjes! (Oke modjes klinkt wel erg raar)! Zéker nu er zoveel trolls zijn (geweest), het forum niet goed meer werkt en veel meiden klagen! Jullie blijven toch altijd aardig en duidelijk en jullie steken er veel vrijwillige tijd in :slightly_smiling_face:

Bedankt! Door jullie is het forum netjes en overzichtelijker (:

Ondanks alle gezeur, vind ik dat jullie je werk toch zeker goed doen, keep up the good work.

http://data.whicdn.com/images/28317607/1229095481_5_eOH4_large_large_large.jpeg

Zo, bedankt voor al jullie werk!(: Zeker wanneer het forum het niet deed, en mensen dat jullie kwalijk namen. En dat jullie er zo veel tijd insteken(: