Bedankje/Cadeau voor vriend.

Ello.

Ik heb een vriend die bijna jarig is, en ik wil hem graag wat geven. Ook is hij de laatste paar maanden heel erg behulpzaam en meelevend met mijn depressie/zelfbeschadiging en ik bel hem regelmatig als ik een paniek aanval heb. Ik wil hem hier graag voor bedanken , en aangeven hoe belangrijk hij voor me is, en tegelijk iets geven voor zijn verjaardag, maar ik weet niet goed wat?

Iemand een idee?

Het is inderdaad moeilijk om een leuk & origineel cadeau te vinden voor een man. Het ligt er natuurlijk aan wat voor man hij is. En wat je budget is. Is hij een avontuurlijke man? Dan kan je hem bijvoorbeeld een keer laten parachutespringen. Kost volgens mij 200 euro. Is hij een levensgenieter? Bestaat zijn leven uit lekker eten,relaxen en gezelligheid met vrienden? Dan kan je samen met hem een avondrondvaart door de Amsterdamse grachten met een luxe 4 gangen diner cadeaubon geven! Kost ook ong. 200 euro. Is hij een man die veel aandacht geeft aan zijn uiterlijk dan zou je hem een cadeaubon voor een dagje sauna kunnen geven. Of een massage. Dat is wat goedkoper want het kost 25 euro. Dan heb je nog de natuurman. Houdt hij van de buitenlucht? Wandelingen maken? En de natuur? Dan kan je hem als cadeau een rondvaart door de Biesbosch laten maken,met lekker eten,en genieten van de natuur. 32 euro voor 2 personen. Dat zijn alle soorten mannen die nu even in me opkomen! :upside_down_face:

Ik denk dat het wel belangrijk is dat jullie samen iets leuks gaan doen,aangezien je het zo moeilijk hebt gehad. Tijdens dat activiteit kan je hem natuurlijk nog een cadeautje geven,een voorwerp. Een dure horloge ofzo.

Heel veel succes!

Oja,en als je hem nog graag even wilt laten weten hoe belangrijk hij wel niet voor je is kan je briefpapier of een kaart kopen. Daarop schrijf je hoe belangrijk hij voor je is,misschien kan je het in dichtvorm schrijven zodat hij ziet dat je erg je best hebt gedaan hiervoor. :kissing:

Ik zou een persoonlijk cadeau geven. Denk na over waar hij van houdt, iets wat echt bij hem past. Of iets leuks wat jullie samen kunnen doen. Als je hem het cadeau geeft kan je vertellen waarom hij zo belangrijk voor je is en hoe hij je heeft geholpen, ik denk dat dat al heel waardevol is!

up up!
Thanks voor de suggesties zo ver!