Bed/slaapkamer inspiratie

Hallo allemaal!
Op weheartit zag ik laatst dit plaatje.
Ik ben echt helemaal fan van deze slaapkamer. Het hoge bed is superpraktisch om spullen onder te kunnen opbergen. Ik ga straks op kamers, dus ruimte zal er niet heel veel zijn. Ik wil dus graag deze kamer ‘namaken’.
Nu is het probleem dat ik niet kan vinden of bedenken hoe ik dit zou moeten aanpakken. Het hoge gedeelte van het bed is denk ik ongeveer een meter 20 en het lage gedeelte 1 meter.
Bij ikea heb ik al een beetje gekeken maar ik heb niet iets gezien waarmee ik dit zou kunnen namaken. Heeft iemand misschien ideetjes hoe ik dit zou kunnen aanpakken? Geld is in principe geen probleem.

Groetjes, Irene

Discovered by evelina45. Find images and videos about cute, white and like on We Heart It - the app to get lost in what you love.

Waarom neem je niet gewoon een tweepersoons hoogslaper (te krijgen bij Ikea) ?
Dan kun je daaronder een zithoek of iets dergelijks maken.

omdat ik het mooi vind dat t aan de voorkant (lange zijde van het bed) dicht zit, zodat ik daar een kastje of iets dergelijks tegenaan kan zetten. Onder het bed is dan meer voor zooi/dingen die je niet veel nodig hebt zodat dat niet in het zicht valt.

Maar als ik dat plaatje zo zie, zit er volgens mij onder het bed geen opbergruimte? Ik vind zo’n bed juist totaal niet praktisch, ik zou inderdaad eerder voor een hoogslaper gaan of een normaal bed met lades/kastjes eronder.

we kunnen inderdaad niet zien of er iets onder zit, maar ik denk dat aan de korte zijde de opening zit om er dingen onder te zetten!