Because I Am A Girl Meisjes koor

Hi ,
Plan Nederland heeft , zoals jullie misschien al weten , een actie met de naam : BECAUSE I’M A GIRL
Je raad het dus al ; een actie gericht op meisjes , meisjes in ontwikkelings landen die door deze actie een eerlijke kans krijgen op een opleiding, een veilig leven en gezonde kindjes . Vaak is het in die landen zo dat jongens het voordeel hebben als er al opleidingen zijn , en dáár moet verandering in komen . Want vaak worden meisjes op een laatste plaats gezet wat betreft opleidingen en soms zelfs misbruikt!
Het RTL programma Ik Wed Dat Ik Het Kan ! Heeft daarom de campagne onder de aandacht gebracht . Carlo Boshardt en Nicolette van Dam hebben de afgelopen weken opdrachten uitgevoerd voor projecten van plan maar nu :
Is het aan ons , meisjes , Because We Are Girls !
Glennis Grace gaat live haar nummer Als je slaapt zingen wat is omgezet tot een waar Because I’m A Girl nummer . En daarvoor is ook : Het grootste meisjeskoor van Nederland nodig !
Ik heb me al opgegeven en ik zou graag weten of jij ook komt , en misschien zien we elkaar zondag wel !
Liefs en succes met oefenen !
Because I’m A Girl … Marieke

Lijkt me opzich wel leuk, alleen ik heb er op het moment echt geen tijd voor. Succes en veel plezier!

Wat stoer dat je dat gaat doen!
Ik zou ook wel willen, maar wat Pummel ookal zei, ik heb er geen tijd voor, want ik heb volgende week mijn herkansingsweek :frowning_face:

Thanks , En mensen als je niet kunt komen om mee te doen : stay tuned , zondag avond , RTL4

-

Zijn er hier nog meer meiden die zondag ook afreizen naar Studio 23 ?
Ik ben benieuwd of er ook girlsceners zijn !

xx BIAG

ik wil wel meedoen,
maar ik kan totaal niet zingen, hahahaaa

ik zou heel graag willen meedoen
want ik vind dat meisjes dezelfde rechten moeten hebben als jongens
Pfff maar mijn ouders willen niet dat ik meedoe
+ ik woon in belgie :frowning_face:
Maar veel succes ö

ooooh wat jammer dat jullie niet kunnen komen … en thanks voor jullie reacties !

liefs

Heb daar geen tijd voor, zit in me examenjaar en heb over 2 wkn toetsweek

hmm vind het wel een goed project je hebt ook zon programma daarvan toch dat dennis en nog een paar in die ladnen gaan helpen op mtv was dat geloof ik echt leuk
maar heb zelf geen tijd

alleen ik heb al 2 weken geen stem:O . En kan dan niet vanwege verjaardag maar verder
egt een goed project!:D…

Ik ga er een werkstuk over doen op school alleen die mag maximaal 10 min duren. maar iemand ideetjes over wat ik precies kan vertellen in 10 minuten?:slightly_smiling_face:
Alvast bedankt:D

Is dat op zondag a.s. In paradiso?

sorry late reactie , maar het is vanavond in studio 23 hilversum>ik wed dat ik het kan

Echt stoer dat je mee gaat doen!
Ik zou wel willen, maar ik kan niet.
Heb echt suuuuper veel huiswerk.
:bored:

Maaaar veel succes.
Misschien zien we je wel op tv dan.
(Niet dat ik weet hoe je er uit ziet, maargoed.)
x’)

Ik heb meegedaan en ik vond het echt te gek. het lange wachten buiten was wel jammer maar ach dat had ik er voor over!!!

ik was er ook je moest alleen donders lang wachten maarja we kregen wel een leuk T-shirt:D:D