Hoi allemaal,
Binnenkort ga ik naar New York en wil daar graag helemaal los met make up en beauty shoppen. Hebben jullie nog aanraders wat ik echt (in bijvoorbeeld de Sephora) moet kopen? (wat ze hier niet hebben of wat daar stukken goedkoper is)?
Hoi allemaal,
Binnenkort ga ik naar New York en wil daar graag helemaal los met make up en beauty shoppen. Hebben jullie nog aanraders wat ik echt (in bijvoorbeeld de Sephora) moet kopen? (wat ze hier niet hebben of wat daar stukken goedkoper is)?
De koers euro-dollar is heel fijn op het moment, dus je zult sowieso veel besparen. Ook kun je bij winkels zoals Target, Sephora en Ulta (nog een fijne makeup winkel) met je Nederlandse pasje betalen. Dat doe ik iig altijd wel met mijn ING pasje.
Maybelline is trouwens super goedkoop hier. Foundations voor 5 dollar (4 euro) en zo.
MAC is ook goedkoper in Amerika.
Ja maar het scheelt niet veel…
Ik zou eerlijk gezegd als ik jou was gewoon een boel winkeltjes binnenlopen en rondkijken (sephora, nyx, mac etc.) , ik vond het best wel meevallen hoeveel goedkoper make-up was in Amerika (kleren waren vooral voordeliger) maar de dollar-koers is gunstig natuurlijk dus heel veel plezier! x