Of naja klein… ze zijn 10 en 12 haha. Maar heeft iemand leuke ideetjes? Ik heb t op moment niet zoveel uit te besteden aangezien ik even op me geld moet letten hehe. Ik had iig wel bedacht om een maskertje te kopen, daar heb ik dan wel geld voor. Iemand nog meer creatieve ideetjes wat ik kan doen? x
Misschien nagels lakken?
Misschien een paar lakjes in vrolijke kleurtjes halen van essence of iets dergelijks? dat kost niet zo veel, en de kleuren dekken vaak wel goed (al blijven ze niet goed zitten, maar voor een middagje wel ).
Krullen in hun haar maken? Of hun haar vlechten ofzo.
Make uppen?
nagels idd lakken, en dan misschien met leuke figuurtjes/kleurtjes/patronen erop; haar mooi maken, beetje make-up op en dan een modeshowtje voor elkaar houden?
Aah wat leuk (:
Persoonlijk zou ik zelf niets doen met make-up bij zulke jonge meisjes
Misschien zitten hier nog wat bruikbare ideeen tussen:
- Samen gezichtmaskertjes maken, zoek op internet naar makkelijk te maken maskers en waarvan je de ingredienten al in huis hebt en aan de slag maar! Na het masker eventueel een dagcreme opdoen ( Zo heb je ook nog haarmaskertjes; wat misschien lastig is met het wassen van de haren, en handmaskertjes)
- Nagels lakken!
- Komkommers op de ogen doen en tegelijkertijd lekker ontspannen
- Voetenbadje (zie google)
- Huidscrub
- Haar stylen of krullen (mits je daar een apparaat voor hebt)
Het haar invlechten of gewoon simpel een mooie staart maken kan ook
Tussendoor is het leuk om lekkere gezonde snacks te eten, en lekker gezond te drinken, past perfect bij een beautymiddagje!
En niet echt beauty, maar misschien een ‘modeshow’ houden? Dat heb ik laatst nog gedaan met mn kleine nichtjes, kleding van mij aangetrokken, fotoshoot gehouden en daarna een modeshow erbij, ze vonden het écht helemaal geweldig.
Maskertje in je gezicht/haar, meidenfilms kijken, voetenbadje, nagels lakken, make uppen (zo jong vinden ze dat vast heel leuk), meidentijdschrifen lezen, haren doen, fotoshoot met hun makeup/kleding/haar
nagels lakken → ik weet niet of je het kan, maar anders een simpele nail-art bij ze maken? Vinden ze vast heel leuk!
En verder:
- zelf haar/gezichtsmaskertjes maken, ben je langer bezig en is leuk en gezellig
- je nichtjes (en jezelf natuurlijk!) heel mooi en uitgebreid opmaken, mooi aankleden en dan een fotoshoot
- mijn verdere ideeen zijn allemaal al genoemd