Beautygloss

Oke dit slaat helemaal nergens op maar ik ben gewoon benieuwd.

Ik keek laatst wat filmpjes van beautygloss en ik vroeg me af hoe zij eigenlijk mee kan gaan naar Londen en Parijs met Rimmel en Dior. Is ze journaliste en wordt dit voor haar betaald of zo? Want die hotels zijn prachtig en een vliegreis + zo’n mooi hotel is ook niet heel goedkoop. Wordt dit voor haar betaald omdat ze journaliste is? Weet iemand hoe dit zit, ben gewoon heel nieuwsgierig.

Ik geloof dat dit wordt betaald voor haar omdat ze blogger is ? Weet er zelf niet zoveel van , ken de blog wel . Ben ook best benieuwd !

Ik vind het ook oneerlijk.

Dat wordt inderdaad allemaal voor haar betaald.
Vorige week was ze naar Dior, en nu is ze alweer naar London ofzo.
Zou ik ook wel willen!, allemaal gratis uit eten enzo, gratis fotoshoots.

Ik snap niet waarom het niet eerlijk is.
Maar zo’n reis wordt gewoon door Dior betaald ja, omdat zij er daarna een verslag over schrijft op haar blog.

Dus als je journaliste bent krijg je die tripjes en dingetjes gewoon cadeau?

Dit is gewoon haar werk. Sommige mensen hebben gewoon geluk.

Het is logisch dat zij die producten krijgt, want ze schrijft erover waardoor het promotie is voor de merken, het is gewoon haar werk. Ik snap de opmerkingen over eerlijkheid niet zo. De hele wereld is niet eerlijk.

Ik vind het oneerlijk omdat ik denk dat journaliste of blogger nou niet het moeilijkste beroep is en toch krijgt ze super veel. Ze verdient het niet in vergelijking met mensen die kei en kei hard werken om rond te komen en nooit een gelukje hebben, nooit op vakantie kunnen. Ik gun het haar wel, maar ik gun het andere mensen meer zeg maar.

Waarom vraag je het niet aan haar? :’)

^ Ik krijg nooit antwoord bij haar haha.
En het staat in onzin… Dus het is toch niet heel erg?

Ik vind haar blog écht heel slecht. Saaie artikelen. En ze plaatst nog eens bijna nooit artikelen. Één per dag ofzo. En dan is het ook nog eens heel saai.

Het zal best zijn dat ze best hard moet werken etc, maar er zijn mensen die 1000x zo hard moeten werken voor hun geld en die op dat moment nog niets extra´s hebben als alleen basis behoefte. Ik vind dat het wel een beetje te word. In het begin vond k haar blog leuk, nu een beetje eentonig,veel reclame, saaie artikelen etc.

Ze is eigenlijk een soort online journaliste haha :’). Of naja, een online reclame journaliste. En aangezien ze veel lezeressen heeft, hebben grote bedrijven wel interesse in haar.

Ik gun het andere mensen meer, mensen die echt wat voor de wereld betekenen.

dubbel

Nee, het gaat me niet zozeer om een topic. Maar nu gaat iedereen weer iets zeggen over haar. En ik vind dat gewoon niet kunnen. Je gaat toch niet iemand afkraken op een forum?? (en dit is niet alleen voor jou)

Ik vind haar blog eigenlijk wel leuk, en informatief. :slightly_smiling_face: En ik vind het een beetje kinderachtig om te zeggen van, ‘er zijn meer mensen die dit geld harder nodig hebben blabla’. Ja dus? Zij heeft er hard voor gewerkt om hier te komen hoor. En zullen altijd mensen zijn die minder verdienen, zij gaat toch niet expres minder verdienen omdat het zo zielig is voor die mensen? o.o

Zij had net zo goed één van die mensen kunnen zijn die in de bijstand zat o.i.d. Maar dat is nou eenmaal niet zo.

@100suns: Ja precies. Dan kun je ook zeggen “ja uuh ik vind dat een basisschool leraar meer moeten verdienen dan een dokter. Ik bedoel, zonder onze leraren konden we niet lezen!”. nee. zo gaat dat niet.

Die reisjes worden volgens mij deels betaald door bijv. Dior. (Hotel enzo, vlucht volgens mij niet.)

Maar die meiden verdienen redelijk veel met hun blogs geloof ik. Edit: met redelijk veel bedoel ik boven modaal. Genoeg om mooie spullen te kunnen kopen, goed te kunnen eten en op vakantie te gaan. Niet iets buitensporigs.

Ik vind haar blog wel leuk, al kan ze heel slecht tegen kritiek en vind ik haar make-up tutorials niet zo fantastisch. Maar de andere artikelen zijn wel leuk.