Beautygloss party

Dag meiden!

Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, dus plaats ik hem maar hier.
Wie van jullie gaat er naar de Beautygloss party op zaterdag 27 april 2013?

De kaartverkoop is namelijk gestart :slight_smile:
(handiger om een algemeen topic te starten, als dat mag?)
http://www.link2ticket.nl/ordermain.aspx?elink=A1hXcUMFflhLVg Hier kun je ze bestellen.

Misschien handig om er bij te vermelden uit welk regio je komt? Kunnen mensen eventueel met elkaar reizen :-)?

Mweh, ik zit te twijfelen. Het lijkt me heel leuk om er heen te gaan, alleen ben ik op dat moment wss druk bezig met afstuderen en wil ik niet nu al een dag wegplannen terwijl ik er dan misschien geen tijd voor heb. Dus ik denk dat ik naar de volgende ga :slightly_smiling_face: Het lijkt me tenminste wel dat er een half/jaar daarop weer een komt, de vorige 2 waren ook wel een succes. Anyway veel plezier iedereen vast die wel gaan(:

Ik ga er wel heen, voor de eerste keer :-). Ben heel erg benieuwd! En ik ben tegen die tijd ook bezig met afstuderen, dus hopelijk eventjes wat ontspanning. Lekker!

ik wilde wel gaan, maar las de vorige keer dat het té groot was en niet leuk en nu word het slleenmaar groter

Ik wil dit x echt. Vorige x niet gegaan omdat het op zaterdag was, maar dat is het dit x weer. Dan maar trein dokken. Alleen vriendin van mij weet t nog niet zeker. Dus hopelijk zijn er nog kaartjes tegen de tijd dat zij heeft besloten

Uit welke regio kom je? Want ik ga met mijn OV kaart, dus ik kan 3 mensen meenemen met korting! En een vriendin van me gaat mee, dus nog maar 2 plaatsen dus xD

Ik twijfel nogal. De vorige keer ben ik wel gegaan, maar het viel me tegen. Het was super druk en er waren te weinig activiteiten, waardoor we heel lang moesten wachten om iets leuks te kunnen doen en je ook bijna niet bij de standjes kon komen om iets te kopen. Ik heb volgens mij ook geen activiteit gedaan door die drukte, jammer.
Nu weet ik wel dat Mascha dit jaar haar best doet om het te verbeteren, maarja ik kom ook vanuit zuid limburg dus dat is toch wel een eindje.

Ik wil wel graag gaan alleen ik heb niemand om mee heen te gaan. Ik kom uit Drenthe.

huh echt waar Mascha? ze leek me echt aardig

Hmpf, ze heeft niet alles verwijderd en ik snap de ophef ook niet. Ze heeft in het filmpje alles opgeruimd.

Was jij dat meisje dat haar uitschold?!

Ik wil zoooo graag, maar ik wil nu nog geen kaartjes bestellen, hoe ging de kaartverkoop vorig jaar? zouden er over een paar maanden nog steeds kaartjes zijn?
Noord Holland, in de buurt van Hoorn. :slightly_smiling_face:

Nee ik ga niet. Ik heb het idee dat het nogal overrated is. Sowieso is het voor mij ver weg.

Ik wilde wel gaan eigenlijk, maar dat is omdat ik dat soort feestjes wel leuk vind om heen te gaan. Beautygloss zelf vind ik helemaal niets meer, het was leuk toen het heel klein was… Ik zit nog te twijfelen! Twee vriendinnen van mij willen wel gaan, dus ik denk dat ik dan mee ga met hen.

Naja, als ik jouw reacties op girlscene soms lees, kan ik wel begrijpen dat ze geen antwoord geeft

Ik wil heel graag, maar dan heb ik een uitwisselingsstudent in mn huis-___-

Ik ga! =) met mijn beste vriendin haha.
Heb er wel zin in, was vorig jaar niet gegaan omdat ik dacht dat het toch niet zo leuk was.

Ik ga, voor de tweede keer :upside_down_face:
Het feest van vorig jaar was echt onwijs leuk! Mensen die zeggen dat ze niks konden kopen bij die stands zijn eigenlijk een beetje dom :x Ik ben vorig jaar, gelijk toen ik binnen kwam gaan winkelen, voordat Mascha zelf op het feest arriveerde. Het was toen echt onwijs rustig en nog genoeg keus.
Ik hoop wel dat het dit jaar wat beter geregeld is wat betreft wachtrijen en activiteiten, want vorig jaar vond ik dat nogal karig. Maar ze is niet voor niets al een jaar van tevoren begonnen met plannen.
Ik ga er van uit dat het een leuker feest wordt, en anders heb je het toch wel leuk. Ik heb vorig jaar met heel veel meiden staan kletsen, je stapt veel sneller op elkaar af, omdat je er toch met hetzelfde doel bent :slightly_smiling_face: Het is vooral de gezelligheid waar ik voor ga, en natuurlijk om Mascha te zien en wat leuke inkoopjes te doen. En mocht je nou niks kunnen kopen, met die Goodybag kom je echt wel wat maandjes vooruit hoor :wink:
Lang verhaal, sorry!

Ik ben heel benieuwd!

Wie komt er uit regio Breda en gaat vanuit CS Breda naar Amsterdam? Ik heb nog 2 plaatsen voor mensen die met mijn OV met korting kunnen reizen :slightly_smiling_face:

Ik hoop dat ik kan!

btw. regio utrecht