beautygloss party - wie o wie, wilt er mee?

Ik denk dat bij de meeste van jullie de Beautygloss party wel bekend is. In april komt alweer de derde Beautygloss party. Ik zelf zou daar super graag heen willen gaan, aangezien ik alles wat met beauty te maken heeft super leuk vind. Alleen zijn mijn vrienden die dit ook leuk vinden, allemaal naar ver weg verhuisd. Dus hun zien dat dan helemaal niet zitten om helemaal weer naar Amsterdam te reizen.

Nu is dus mijn vraag: Zou er iemand met mij samen willen gaan? Het lijkt me leuk om eventueel in een groepje te gaan. Maar met zijn tweeen gaan vind ik ook prima. Ik zoek meiden van rond de 20 die dat leuk zouden vinden. Dus heeft er iemand interesse???

Girlsceners die meegaan:

• Euphorique
  • BigEyes

Ik ben 18, woon in amsterdam :slightly_smiling_face: Welke datum valt die party?

hmm ik ben 17…
Het lijkt me superleuk maar wat moet ik me daar bij voorstellen ?

zaterdag 27 april van 12:00 tot 20:00

Het is gewoon een grote beurs, waarin je allemaal beauty dingetjes kan doen. Vorig jaar kon je bijvoorbeeld je haar laten doen, je op laten maken, huidanalyse krijgen. Daarnaast kan je dus ook beauty producten kopen, met veel korting.

Ik ben 17, maar woon niet in de buurt van Amsterdam. Zou op zich wel willen, ik heb haar vorige party’s telkens gemist door mijn werk!

Nou het zou leuk zijn als je mee gaat. Ik zelf kom uit Zuid holland, dus voor mij is A’dam niet heel ver. Maar miss als hier nog meer mensen reageren, kan je met iemand samen reizen, die uit jouw omgeving komt.

ik kom uit groningen maar de trein aansluiting is prima dus v oor mij geen probleem om die kant op de te komen het is allen 3 uur reizen ^^

^^ wow, 3 uur is wel lang. Maar wel supergezellig als je meegaat!! Ik denk dat ik even in mijn beginpost een lijst ga maken, met wie er allemaal meegaan. Kan ik jou dus op de lijst zetten?? En wie kan ik er nog meer op zetten??

Klinkt leuk, wil op zich ook wel mee!

Ik ben 19 en het lijkt me ook erg leuk om te gaan!
Mijn vriendinnen zien het niet echt zitten helaas…

^^ oke, dan ga ik jullie alvast op de lijst zetten :slightly_smiling_face:

Ik wil jullie niet bang maken, maar pas op om met mensen via internet af te spreken alsjeblieft.
OT: veul te ver rijzen voor mij!

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/beautygloss-party-254469.0.html