Beautygloss.nl party?

Wie gaat hier allemaal heen? :slightly_smiling_face:

http://www.beautygloss.nl/category/beautygloss-party/

ps. ik weet niet of ik dit wel bij het goede onderwerp heb geplaatst

Nee ik niet maar een upje voor jou :slightly_smiling_face:

Ik niet.

Aah, ik zou wel willen gaan, maar ik woon in België, dus een beetje te ver weg D:

Ik had het gezien. Lijkt me ook heel leuk, maar ik vind het vrij duur en vind mezelf te jong daarvoor (ben 15). En ik ben nou ook weer niet zo heel veel met beauty bezig, kijk alleen altijd op Mascha’s site.

Voor iedereen die gaat: have fun!

Ik wilde wel, maar ik kan niet.

Ik wil wel, alleen heb op die site geen account en zo dus ze weten niet wie ik ben. Maar ik kijk altijd wel op haar site! net als misslipgloss.nl

Ja ze weet toch ook niet wie ik ben haha ?:stuck_out_tongue: En je hebt geen account nodig hoor?

Ik zou heel graag willen gaan, maar het is best ver weg voor mij, en ik vind het ook een beetje prijzig… Dus helaas ga ik niet.

^ Ja eerst wou ik ook niet gaan omdat, het best ver is… Ik moet 2 uur met de trein…

Ja, idem bij mij.

Zijn er trouwens nog steeds kaartjes?

Ja ik heb de mijne pas een half uur geleden gekocht :slightly_smiling_face:

Er schijnt een bus vanaf Antwerpen ofzo te gaan naar het feest, speciaal voor de meiden uit Belgie.

ik niet… lijkt me wel leuk… maarja, daar helemaal alleen naar toe… de reis enzo… En daarbij… ik ben aan het sparen voor een tripje Berlijn…

Ik kan eigenlijk ook geen geld uit geven nu want ga morgen naar milaan dus, heb ik het kaartje van mijn vriend gekregen :slightly_smiling_face:

Oh, da’s leuk! Dan moet ik wel nog iemand meekrijgen, haha. :slightly_smiling_face:

Er zijn echt heel veel meisjes die afspreken via beautygloss etc. want, echt heel veel meisjes gaan met die bus vanuit antwerpen…
Ik ga met 2 meisjes die ik ook niet ken die wonen vlakbij.

als je met de bus wilt die vanuit antwerpen vertrekt moet je mailen naar info@mygreatestparty.com

Waar ergens kan je afspreken? Gewoon via de comments onder 't artikel?

Anyway, hier al een warme oproep: welke lieve Belg wil met mij meegaan naar de Beautygloss party? :stuck_out_tongue: