Voor kerst had ik voor mijn vriend een eenmalige beautybox voor mannen besteld. Meer als ‘onzin’ cadeautje eigenlijk, maar hij vond het best leuk. Nu is hij bijna jarig en wil ik een zelfgemaakt beautybox abbonnement geven aan hem. Dus ik wil dan elke maand een kleine box met 6 verzorginsspulletjes erin geven aan hem. Ik heb alleen niet zoveel verstand van verschillende producten/merken en kom ik niet verder dan nivea haha. Dus hebben jullie misschien suggesties wat ik in de boxen kan stoppen, en/of het uberhaupt wel een leuk idee is?? Alvast bedankt
Wat een leuk idee! Wel heEl lastig… Haha. Misschien kun je ook waarvan rituele erbij doen? Je hebt daar ookvan die kleine flesjes van
*rituals
potje met redenen waarom je van hem houd, heb k mn vriend voor Valentijnsdag gegeven en vind het ontiegelijk leuk!
Rituals men inderdaad. Niveau men, axe, Adidas…
Leuk idee!
Niks voor mijn vriend maar allez.
Ik heb ooit eens voor een ex een pakketje met allemaal mini’s gemaakt; douchegel, deo, parfum en gel. Je zou bijvoorbeeld ook scheerschuim, aftershave, scrub of misschien handcrème erin kunnen doen.
Goede en leuke ideeën allemaal! Bedankt, heb hier zeker wat aan.
geen dank
Wat een super leuk idee.
Axe africa deo/geurtje/douchegel vind ik altijd erg lekker ruiken, Adidas pulse is ook erg lekker!
Misschien heb je ook maskertjes voor mannen, ook leuk!
Bedankt Naomi! ik zal hier morgen kijken of ze axe africa verkopen, ben benieuwd!
Leuk idee! Dit ga ik onthouden. Mijn vriend zou zoiets ook heel leuk vinden. De ijdeltuit.
Wat leuk DPure-Vision ! ben benieuwd wat jij er in zou doen (: