Beautybox of glossybox?

Haay!

Ik zit heeel erg te twijfelen over of ik een beautybox abbo moet gaan doen of een glossybox abbo. Ik zou graag willen weten wie hier zo’n abbo van 1 van deze 2 heeft en wat je ervaringen ermee zijn? ik zie zo ook niet echt het verschil tussen deze 2 boxen…

Voor degene die niet weten wat de beautbox of glossybox inhoud: het is een abbo die je kan nemen en je betaald elke maand 12,50. Elke week krijg je een box met ong 5 samples van producten thuisgestuurd!

ik hoorde dat er in de beautybox veel fullsize producten inzaten en dat hij echt heel fantastisch was. met de glossybox heb ik geen ervaringen. (:

hmm oke bedankt voor je reactie! meer?

Ik heb vandaag de glossybox gekregen voor het eerst, en vind hem erg leuk :slightly_smiling_face: Maar je kunt toch de boxen van vorige maanden bekijken op de sites? Dan vind je vast eentje die het best bij je past :grinning:

Ik heb 2 keer de glossybox gehad.
2 producten van die 2 keer gebruik ik werkelijk, dus ik heb er niet zo veel aan.

Ik ga volgende maand de beautybox bestellen.

Ik vindt de glossybox eigenlijk niet zo bijzonder, de producten zijn niet echt speciaal maar ik hoorden over de beautybox wel goede dingen!

Jaa de beautybox trekt mij ook wat meer!

ik weet t niet, ik heb niet genoeg geld ervoor hahaha
beschouw dit als een UP!

Ik ben voor de beautybox gegaan :grinning: Als ik het niks vind kan ik het altijd nog stopzetten. Krijg ik de box van april nog? weet iemand dat?

Ik heb een abbo op de Glossybox, maar ik ga hem morgen opzeggen. Er zat een handcreme in van H2O die tot 2008 goed was… Ik vind dat echt niet kunnen… dus ik denk dat ik nu maar voor de beautybox ga! :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ 2008 ?! Waar staat dat, want ik zie het niet (:

Ik heb mijn eerste Glossybox ontvangen deze maand.
Wat is het verschil dan tussen dat en een Beautybox ;o

Op het randje boven aan de tube :stuck_out_tongue: Maar Glossybox zei op Twitter dat het de productiedatum is! Dus dat moeten we dan maar geloven :stuck_out_tongue:

Heb de glossybox! erg leuk! en ben er zeer tevreden mee!

Ik wil ook heel graag de beautybox!
Maar waar kan je het bestellen en is het 1x of n abbo?
xx

Gewoon op de site. En volgens mij kan je die gewoon elke maand opzeggen

Ik heb truly yours box. Wil ook nog de blendbox eigenlijk

Ik ga de blendbox nemen !!!

Wow, ik wist niet dat je nog meer boxen had! heeft iemand de beautybox van april al binnen?

Ik wil ook wel eens zo’n box proberen. Maar hoe meld je je af wanneer je ze niet meer wil ontvangen?

En gaat het via een automatische incasso of moet je zelf overmaken?