Beautyblogs en Youtubers

Hoi mensen,

Er was hier al eerder een topic over maar die is gesloten omdat er werd aangevallen op de beautybloggers, en dat topic ging sws ook veel over de persoonlijkheid enzo van beautybloggers.

Dit topic heb ik geopend om echt over de blogs te praten, ik volg er zelf namelijk wel een aantal en jullie denk ik ook wel :grinning: Niet alleen de makeuplooks vind ik leuk, maar ook dat ze een persoonlijke twist aan hun blogs geven door bv ook soms lifestyleposts te plaatsen

Bekende Nederlandse beautyblogs:
www.beautygloss.nl
www.misslipgloss.nl
www.beautylab.nl
www.looksbysharon.com
www.pinkypolish.nl
www.livelifegorgeous.nl
www.lifesplash.nl (Meer een fashionblog eigk)
www.teskuh.nl
www.todaysbeauty.nl
www.byaranka.nl
www.veracamilla.nl
www.beautyscene.nl
www.everythingtim.nl
www.beautyill.nl
www.nikkietutorials.com < Nederlands meisje maar maakt filmpjes e.d in het Engels ! Zij heeft, vind ik, echt skills !
En nog heel veel meer

Natuurlijk zijn er ook nog Engelse, Britse en Amerikaanse beautybloggers of youtubers zoals Temptalia, Pixiwoo, Lauren Curtis, Michelle phan en nog veel meer

Als dit topic gesloten of verwijderd moet worden, dan kan dat natuurlijk. Dit is geen topic om bloggers te bashen, maar om te praten over de inhoud van hun blogs !

Ikzelf vind de filmpjes van Nikkie echt geweldig, zij kan zoveel en ze is altijd heel enthousiast :grinning:

Ik vind Lauren Curtis echt het einde (kwa youtubers) :grinning:

Echt een beauty is zij he ? En ook een superleuk accent :grinning:

Heel leuk topic.
Ik vind eerlijk gezegd byaranka en teskuh niet echt beautyblogs. Het zijn meer lifestyle blogs die heel af en toe een bericht over beauty schrijven.

Mijn favoriete beauty youtubers zijn nu op dit moment KathleenLights en Clair Marshall.
Echt geweldig vind ik ze. En natuurlijk Nikkie tutorials

Jaa, ze is echt prachtig, absoluut :grinning:

Vind je ? Ik vind byaranka wel een beautyblogger! Ze plaatst ook veel recepten enzo maar ook zeker veel beauty gerelateerde artikelen.
Teske is idd meer lifestyle (geworden), maar ik heb haar leren kennen als beautyblog, vandaar.
Die 2 youtuberes KAthleen en Clair ken ik niet, ga ze zo even bekijken :slightly_smiling_face:

Ik volg eigenlijk nauwelijks meer Nederlandse blogs/youtubers. MissLipgloss/Cynthia heb ik een hele lang tijd gevolgd tot ik vond dat ze teveel persoonlijke/lifestyle artikels (plogs, recepten enzo) begon te plaatsen.

Die 2 youtubers ken ik niet!

Ik heb trouw beautygloss/Mascha jarenlang gevolgd, maar sinds ze vlogglos heeft gemaakt volg ik alleen dat en kijk ik bijna niet meer op haar blog helaas.

Ik stap ook langzaamaan over op Amerikaanse blogs

Haha, hetzelfde hier!

Klopt klopt, ik vind het vooral jammer dat aranka niet echt looks maakt maar vooral beauty producten reviewed en daarbij 1 look maakt. Terwijl er zoveel mogelijkheden zijn, ook qua inspiratie artikelen of iets in die trant. Ik krijg altijd het gevoel dat ze zich zoveel meer moeite doet voor lifestyle artikelen en het lijkt net of ze het leuker vind om te doen. En dat beauty er maar bijhangt ‘omdat het erbij hoort’
Teske is wel echt een leuke blogger, ik vind het altijd jammer dat ze iets minder beauty is geworden. Want bv haar Halloween looks waren leuk.

Kathleen is vooral een aanrader.
O en ik vergeet helemaal AlisonLovesJB en Nicole Guerriero, ook echt geweldig wat hun met make-up kunnen doen.

Ze is niet Nederlands, maar ik vind Tanya Burr echt een hele goede! :grinning:

Verder vind ik dat kleine meisje ook wel schattig (hoe heet zij ook al weer), in ieder geval, er werd veel op haar gehaat maar dat was gewoon pure jaloezie. En dat weet ik, omdat zelfs ik een klein beetje jaloers werd op d’r, maar ik gun het haar heel erg.

Ik weet ook zeker dat zij later vast een heel mooi meisje wordt en met goede skills! Nu is ze nog 12 jaar, dus ja. :stuck_out_tongue:

Vera Camilla vind ik ook steeds beter worden!

Die kat halloweenlook van Teske was echt leuk !
Ik vind het ook jammer dat bloggers bijna geen kleurrijke uitbundige looks meer maken. Cynthia bijvoorbeeld heeft altijd dezelde ooglook, nude bruin. Laatst had ze een kersttutorial, ik dacht yes eindelijk iets leuks maarnee het was weer hetzelfde. Zulke dingen vind ik wel jammer !

Dit, maar alleen volg ik haar blogs enzo helemaal niet meer, juist door die vlogs (die volg ik ook niet meer).

Nou echt he.
Zelfs al ligt je persoonlijke voorkeur bij van die nude ooglooks, kun je alsnog andere looks maken om het interessant te houden voor je lezeressen. (teminste, zo zie ik dat dan)

Ik denk dat zij haat hoogtepunt van het beautybloggen wel heeft gehad ja !
Ik vind Vera ook steeds beter worden, het gaat bij haar echt over beauty

Ja, want ze kan het echt wel. Wat ik wel goed van haar vind is dat omdat ze zelf zulke ooglooks niet meer maakt, iemand heeft die artikelen en uitbundigere ooglooks maakt dan zijzelf.
En ze heeft Tewa, die maakt ook looks voor de donkere huid zodat meiden met een donkere huidskleur ook inspiratie op kunnen doen. Dat vind ik ook wel goed van dr !

Die was ook leuk, en de zeemeermin look was ook echt schitterend. Dat is wel een look die ik graag wil namaken voor carnaval.

Helemaal mee eens, de meeste bloggers bijten zich tegenwoordig vast op bruine/nude looks en om het ‘speciaal’ te maken gaan ze voor een winged eyeliner. Van mij mag het echt wat uitbundiger.
Het lijkt me dat de grote bloggers echt wel genoeg palletjes met kleur gebruiken, en soms zie je dan een artikel over een oogschaduw pallet met kleur en dan gebruiken ze alleen de bruin tinten, dat is zo een gemiste kans.
En daarom vind ik Nikkie zo geweldig, ze heeft zoveel variatie qua kleur. En soms is het gewoon niet draagbaar maar het is zo mooi.

Yes! Dit vind ik ook!
Ook dat ze zoveel lippenstiften reviewen doet vind ik geweldig. En haar foto’s worden steeds mooier, je ziet echt dat er tijd in gaat zitten.
Terwijl ik bij beautygloss juist het idee krijg dat het allemaal snel snel op dezelfde manier achter elkaar word gemaakt.

Dat is waar, zeker het laatste! Ik heb zelf geen donkere huid, maar er zijn vast een hoop meiden/vrouwen die daar heel veel aan hebben!

Haha ja inderdaad, ben ik het met jullie eens!