Beautyblogs en beautybloggers

De enige die ik echt leuk vind is Mascha en Vera. De rest vind ik saai maar niet vreselijk, en ik verafschuw Teske. Verafschuw gewoon. Zij is zo verschrikkelijk, ik kan gewoon kotsen als ik haar zie.

Ga je nu overal vertellen hoe erg je Teske haat? Naast het feit dat dit ongelofelijk overdreven is en je haar niet eens kent is het ook nog eens irritant om dit overal te lezen :’)

Ik moest even mijn gal spuien

uuh die mensen die die disfordazzle link plaatsen, als ik erop klik kom ik op een vage blog met twee posts :")

Ik ken eigenlijk vrij weinig blogs die ik ook werkelijk volg. Beautygloss, Beautylab, Misslipgloss, Veracamilla en Teskuh. Ik vind Veracamilla echt een spontane leuke meid, zo komt ze bij mij tenminste wel echt over!

Ik vind livelifegorgeous steeds leuker worden. Ik vind Willemijn en Martine echt eerlijk over komen en doen lekker gek op z’n tijd.

Waarom mag je haar niet?

Ze heeft al sinds een tijdje geen blogspot meer maar gewoon .nl zeg maar.

Woepss, de streepjes vergeten :’)

www.d-is-for-dazzle.blogspot.nl :wink:

Die ik bekijk zijn al allemaal genoemd. Misslipgloss vind ik eigenlijk niks, lees een artikel alleen als het me aanspreekt van een bepaald product.

Als leek vind ik Teskuh juist heel prettig omdat ze ook echt alles uitlegt. Goed het eindeloze gezwets over foundation enzo mag wel wat minder maar verder vind ik het wel fijn. Verder nog maar weinig beautybloggers gevonden die ik zou willen volgen.

Beautylab vind ik ook wel leuk. Alleen haar look voor groene ogen pakte bij dus echt verkeerd uit, ik leek echt dood en doodziek, haha. Ik heb die hele ruzie doorgelezen inmiddels en kijk nu wel heel anders tegen haar aan, echt ontzettend onproffessioneel. Ik volg een opleiding detailhandel, en als je dat als winkel zou flikken ben je gewoon je complete winkel en daarbij dus ook je carriere kwijt :’)

Beautyill vind ik ook erg leuk, ze heeft een paar DIY’s gemaakt voor liquid sands en ook voor OPI The man with the golden gun, met doodsimpele gouden flakie glitters, haha. Die heb ik vandaag nagemaakt met zilveren flakie glitters en ben er weg van! Ook haar make-up is erg mooi en duidelijk uitgelegd…

En linvant is ook erg leuk. Zij is wat meer van de nagellakjes en wat minder van de make-ups,maar ze heeft wel een heleboel leuke nail arts op haar blog staan.

Ik vind Teske juist super vrolijk en spontaan

Ik volg al jaaaren beautygloss en misslipgloss…
Maar ik word gek van dat gezeur van misslipgloss dat ze zich zo niet goed voelt, en dan wel allemaal leuke dingen doen en weet ik het allemaal. En dan al die slijmcomments van de meiden, die zich ook kut voelen voor haar… Word er een beetje misselijk van…
En beautygloss, mascha word een beetje te verwaand, en idd dat kinderachtige gepraat.

Dit dus.

Ik volg Teskuh.nl en beautygloss, verder niet echt heel veel.

Ik vind misslipgloss zo enorm achteruit gaan.

Beautygloss daarin tegen vind ik super! Ook Rock’nRoller is tof :slightly_smiling_face:
En ik volg ook Beautylab

Mijn favorieten zijn Kissokill, Beautyglitter, Beautybeforebreakfast en Beautylab. En m’n eigen blog natuurlijk, want als ik niet achter mijn eigen artikelen zou staan zou ik ze niet posten.

ik word misselijk van die Misslipgloss. Eerst zeggen dat Cliniue slechte producten heeft, en vervolgens een advertorial plaatsen met ‘‘omg clinique is zo goed echt een aanrader!!!1111!!!’’. Vervolgens krijgt ze daar reacties op, schuift ze het artikel een week achteruit om het te verdoezelen. Hoezo eerlijk over beauty? bah bah bah.

Of het verhaal met Willemijn van LiveLifeGorgeous. Had zij blijkbaar het kapsel van die misslipgloss nageaapt. Gaat Misslipgloss heel onprofessioneel in de reacties op een artikel van hun ‘‘Ach mensen kom op, als je ogen in je hoofdje hebt zie je dat zij mij ontzettend naaapt, blahblah’’ wat en gezeik :’) dat kapsel van hun beiden is het meest normale en standaard kapsel ooit, hoe kun je zoiets ooit naapen. Maar het ergste is dat zij zo van die steken onder water geeft naar haar via een artikel, hoe nasty is dat? Willemijn komt op mij altijd over als een heel lief en aardig meisje…

en dan nog dat gezeik over die bijna burn-out. Burn out door wat? waardeloze artikelen schrijven? lekker op vakantie gaan?

sorry maar dit moest ik echt even kwijt, wat een naar persoon is die misslipgloss.

dit!

Ik vind Mascha echt een verwaand persoon worden. Cynthia heb ik nooit gemogen, vind haar echt heel fake ofzo. En nu ik over die ruzie lees nog méér. Teskuh… Ja sorry heb haar nooit echt gevolgd, ik vind haar een beetje saai.

Ik vind Vera toch echt het leukste meisje, heb het gevoel dat ze heel eerlijk is. Totaal niet verwaand en haar artikelen zijn heel speels dus leuk om te lezen. :cold_sweat:

Oh ja, ik vergat Serena. Ik vind haar als persoon saai maar haar blog daarentegen vind ik nog wel kunnen. Ze heeft best originele artikeltjes soms.

Haha :’) Ben nu wel benieuwd waarom je haar zo haat eigenlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Beautyblogs die ik volg

beautygloss
misslipgloss
veracamilla
beautylab

Alleen vind ik Misslipgloss niet meer zo fijn. Vooral niet hoe Cynthia reageert op haar bezoekers. Als er een negatieve comment is weet ze niet hoe snel ze er op moet reageren met een attitude. Vooral dat artikel waar ze haar outfit showt.