Beautyblogs en beautybloggers

Ik lees echt al heel lang beautyblogs, maar nu weet ik niet echt meer waar ik moet kijken. Ik word een beetje gek van het gezever op Miss Lipgloss, Beautygloss vind ik ook niet echt meer zo tof als eerst en weinig bloggers weten toffe artikelen te schrijven én sympathiek over te komen. (Dat klinkt stom, maar ik vind het wel belangrijk dat er een tof persoon achter een blog zit.)

Welke (onontdekte) blogs raden jullie mij aan?

Edit moderator:
DIT TOPIC IS NIET ALS RECLAME-TOPIC BEDOELD. ALS JE ONGEVRAAGD RECLAME VOOR JEZELF MAAKT, WORDT DEZE RECLAME VERWIJDERD EN KRIJG JE EEN WAARSCHUWING.

beautybeforebreakfast! die kijk ik altijd.

verder vind ik beautylab ook leuk en veracamilla maar die heeft de laatste tijd beetje saaie artikelen.

Totaal offtopic; Jij bent een belg. (Je gebruikt vaak het woordje ‘tof’)

Beautybeforebreakfast volg ik ook. Ze is volgens mij alleen niet meer zo actief.
Beautylab volg ik ook, maar ze maakt teveel gebruik van haar vrienden en zussen waardoor ik het niet meer zo persoonlijk vind.
Teskuh misschien? Volg ik zelf niet maar vele vinden haar wel leuk.

Ik vind beautylab ook erg leuk!

Raad eens, ik ben een Nederlandse en ik gebruik regelmatig het woordje tof.

Ontopic; Ik volg misslipgloss, beautygloss, beautylab, vera camilla, teskuh en disfordazzle.

Whut, dat woord wordt ook zooo vaak door Nederlanders gebruikt :’)

Tof hoor ik heel vaak ook van Nederlanders, zot gebruiken wel Belgen alleen denk ik haha xD

OT: geen idee verder :stuck_out_tongue: ken er niet zoveel

Livelifegorgeous vind ik altijd erg leuk, en volgens mij zitten er ook hele sympathieke mensen achter.

En qua Engelse blogs/youtubers: Tanya Burr, Sprinkleofglitter, Zoella, FleurdeForce , Essiebutton.

Oeh handig dit. Ben eigenlijk net opzoek naar nieuwe blogs om te volgen :stuck_out_tongue: Zelf volg ik Beautylab. Ik vind dat hier een betere intelligentie achter zit dan sommige andere blogs. Daarmee bedoel ik vooral dat ze vaak ook uitleg waarom bepaalde artikelen goed werken (zo zie je bij sommige artikelen zelfs scheikundige uitleg) en niet alleen het werkt, het ruikt lekker en ziet er leuk uit dus het is geweldig. Zoals hier al wordt gezegd maakt ze inderdaad redelijk veel gebruik van andere mensen, maar dit vind ik zelf niet zo’n probleem. Een blog hoef voor mij niet persoonlijk te zijn. Het gaat erom wat de uitstraling is van de gehele blog. Al geef ik toe dat ik de artikelen van Angel liever over sla :x

Voor de rest kijk ik ook wel eens op Beautygloss, maar die volg ik niet echt. Het is meer van ik kom er op terecht als ik over iets meer wil weten. Ik weet niet waarom, maar ik vind het eigenlijk niet zo super blog. Af en toe zegt ze dingen en dan zit ik echt van ‘klopt dat wel…?’. Voor de rest is het wel een goede blog :stuck_out_tongue:

Al vind ik MissLipgloss net iets beter, maar deze volg ik ook niet echt. Ik zat gisteren haar blog te bekijken en het viel mij heel erg op de ze heel veel dezelfde producten bespreekt als beautylab… Vind het een beetje dubbelop om over steeds dezelfde producten te lezen… Ze noemt ook vaak andere bloggers, waardoor ik de indruk krijg dat ze veel inspiratie van hun vandaan haalt en niet zelf verzint :x Dit hoef trouwens niet zo te zijn, maar zo voelt het voor mij.

Voor DIYs kom ik weleens op ProjectNaturalBeauty terecht. Het leuke is dat ze veel gebruikt maak van natuurlijk producten, want zelf sta ik nou niet echt te springen om mijn lichaam vol chemische troep te smeren. Af en toe er op kijken is wel leuk, maar meestal vind ik dat natuurlijke gedoe toch iets te overdreven… Ook bevalt haar manier van schrijven me niet helemaal. Weet niet waarom. Raak er een beetje geirriteerd van :x

zoellla!!

Intikken: jouw stijl

ik vind livelifegorgeous echt tof, mooie site, goede artikelen en Willemijn en Martine zijn echt super leuk :slightly_smiling_face:

lifesplash.nl die vind ik echt leuk, veel fashion enzo :slightly_smiling_face:

Oh, wat een handig topic ! Hier was ik net naar op zoek.

Dus, upje voor deze.

Ik volg de laatste tijd meer beautyguru’s op Youtube;
FleurdeForce, MacBarbie07, Hayleyistcb

Ik vind Angel juist hilarisch. Lekkere dosis met humor. Heerlijk om weg te lezen.

Oh ik Naoki ook best leuk, gaat vooral over natuurlijk en niet op dieren getestte producten (en eten soms dacht ik).

Teskuh vind ik ook leuk en style-remains ook maar die heeft niet standaart elke dag een artikel helaas.

Ik ben Nederlands hoor! :upside_down_face:

Ik vind Lifesplash trouwens ook wel leuk, DisforDazzle vind ik oké. Ik vind Misslipgloss een beetje naar. :flushed:

Lottelovesbeauty! Zij is echt heel leuk en spontaan vind ik