beautybloggen.

hi guys!

ik ben pas geleden begonnen met bloggen, en heb nog niet mega veel bezoekers… daar moet verandering in komen! ik blog namelijk elke dag en doe erg m’n best :wink: en anders is alle tijd wat ik verspil voor niks geweest!

beautyandmyself.wordpress.com <<< dat is mn blog ! bezoek pleas…

en post je blog ook maar hoor hieronder :wink:

xxxxxxx

Reclame kan je maken in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-site-enof-blog-5-238452.0.html

Verder is het tegen de regels en zwaar irritant om je titel in hoofdletters te doen. O

Ik zeg slotje!

sorryhoor ben nieuw hier ! mag toch gewoon een topic starten?

Als je topic aan de regels voldoet mag je hem starten. Als dat niet het geval is mag het niet…

owh maar wat voor regels moet je hebben dan? aan welke moet ik voldoen.

Op Girlscene en het Girlscene forum gelden een paar regels, deze houden het forum gezellig en netjes. Het is de bedoeling dat elke user zich hieraan houdt. Als je meerdere keren de regels overtreedt, kan er een ban opgelegd worden. Maar wees niet bang, de regels zijn simpel en iedereen kan zich er makkelijk aan houden !
Topics openen

Je logt in, gaat naar het forum en dan naar een board, bv. Fashion. En dan klik je bovenaan op Nieuw topic !
Denk eerst na over wát je in het topic wilt zetten. Probeer een topic met inhoud aan te maken.
Kies voor een duidelijke en korte titel, zodat iedereen meteen ziet waar het topic over gaat.
Plaats het topic in het juiste forum. Kijk dus even of het bij Over Girlscene, Fashion, Beauty, Lifestyle of Celebs hoort.

Reacties plaatsen

Probeer behulpzaam te zijn voor iedereen
Respect is heel belangrijk, toon respect voor de andere users !
Blijf ontopic, geen onzin plaatsen of dingen plaatsen die er niets mee te maken hebben, dus.
Wil je iemand quoten, quote dan alleen het belangrijkste deel en dus niet heel het bericht.
Kom je iets tegen op het forum wat niet deugt, ga er dan niet op reageren in dat topic, maar meld het even door een mailtje te sturen naar danique@girlscene.nl.

Overig

Het plaatsen van beledigende, respectloze of onfatsoenlijke reacties is niet toegestaan. Houd het netjes, ga niet lopen schelden en kraak mensen niet af. Reacties als "gadverdamme, iewwwwww lelijk!" et cetera worden niet getolereerd.
Het klinkt logisch, maar onzinreacties in serieuze topics worden niet getolereerd en kunnen dan ook verwijderd worden.
Probeer je topic maar één keer te plaatsen, hetzelfde geldt voor een reactie.
Praat niet constant in HOOFDLETTERS.
Gebruik niet de hele tijd superveel smilies.
Plaats geen enorme foto's die het forum uitrekken.
Geen br3eZeRrr-tAaL alsjeblieft !
Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan. Je mag natuurlijk wel positieve dingen over bepaalde zaken schrijven, maar niet één bepaald iets promoten, bijvoorbeeld een eigen site o.i.d.
Maak geen topics aan om te vragen of mensen je enquête willen invullen, of ze op je willen stemmen, om iets te winnen o.i.d. Dit is niet toegestaan en wordt dus ook verwijderd van het forum...
Gelieve geen topics te plaatsen om mensen te charteren voor een nieuwe website, forum, club, of andere zaken. Hetzelfde idee als het vorig punt...
Geen topics over geld verdienen via klik-websites of affiliate-banners.
Het is niet de bedoeling om een topic te openen waar maar een select groepje in 'mag'. Het is echt oneerlijk dat bepaalde mensen gaan 'selecteren' wie er wel & niet bij 'mag'. Dit is echt niet de bedoeling op een forum waar iedereen welkom is. Deze topics worden dan ook gesloten, of worden aangepast zodat iedereen kan meedoen.
Houd het netjes en ben een beetje lief voor elkaar. Daar wordt de wereld alleen maar beter van :-)

dus dan heb ik me der toch aan gehouden? hihi :flushed:

beautyandmyself.wordpress.com
  • Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan.
  • Praat niet constant in HOOFDLETTERS.

Beiden gebroken…

titel mag niet in HOOFDLETTERS!

titel is niet meer in hoofdletters nu hihi

&’ waarom mag ik niet mn blog posten zodat ik meer bezoekers krijg?

Stel je voor dat iedereen dat zou doen, forum vol met links… dat is niet fijn, du daarom een algemene regel. Je mag het wel onderaan als signature zetten geloof ik (=indirecte reclame). Maar niet zo: “Hee jongens ik heb een blog kijk eens! -link-”.

owh zo, ja snap ik… maar ik weet niet hoe ik dat onderaan een bericht zet.

Profiel > accountinstellingen > forum > forum handtekening

+ reclame maken voor je blog mag idd in dat topic, niet in een los eigen topic want dan wordt het een chaos x)

Oh en je krijgt de link ‘mooi’ door hem zo in je signature/handtekening te zetten:
[u r l=link]wat je als roze tekst wil[/u r l]

Spaties tussen de u, r en l weghalen.

ik snap het

beautyandmyself.wordpress.com

Slotje, reclame is niet toegestaan.