Beautyblog!

Hoi meiden, ik heb hier mijn eigen beautyblog, waar ik zowat iedere dag een nieuw berichtje zal plaatsen over o.a. beauty, how-to’s, recepten, film en televisie. Ik ben nog maar net begonnen, dus alles is nog een beetje nieuw:

Spam, mag niet!

laat me weten wat je ervan vind!

ps: hebben jullie nog tips???

reclame is verboden

oeps, sorry. Was ff vergeten er nog iets bij te zetten XD.

Nou het eerste wat ik erop zie is Twilight , dat was al een reden om hem weg te klikken.

leukhoor ^^

Ik vind hem eigenlijk niet zo bijzonder ;S

dat van twilight is alleen maar een review hoor, het gaat niet over twilight.

en dat ie niet bijzonder is vind ik ook, maar ik heb m pas daarnet gemaakt :grinning:

Nou metteen al laten zien dat je een Twitard ben door een review te schrijven vind ik wel wat minder hoor.

En die review vind ik ook slecht , je zegt alleen dat er actie in zit en mooie liedjes en voor de rest is het twilight de hemel in prijzen

daarom vraag ik dus tips XD

Er zit actie in maar toch vind ik het geen horror.

Logisch, want in actiefilms hoeft geen horror te zitten, en in horror films geen actie.

En voor de rest vind ik je site niet echt professioneel qua schrijfstijl en uiterlijk enz.

dat zeg ik, dat het geen horror is.

ik zeg ook niet dat ik wil dat hij er pro. uitziet.

Waarom zit je jezelf steeds te verdedigen :3?

dat doe ik niet, ik geef gewoon een commentaar op wat er staat. als ze zegt dat ze het niet pro. vind, terwijl ik dat ook niet eens wil, mag ik dat zeggen.

Ik bedoel dat je zegt:

er zit actie in, maar toch is het zeker geen horror.

Wat heeft actie met horror te maken? Als ergens actie in zit, waaaaarvoor zou het dan horror moeten zijn?

Je vraagt om kritiek, accepteer die dan ook.

dat doe ik toevallig ook, want ik heb die review meteen gewijzigd.

Maar je vroeg om tips, en ik vond het eigenlijk een best goede tip, want zelf wil ik geen sites bezoeken die er te… neppig (kan even niet op het woord komen dat ik zoek) uit ziet.

XD. Ik snap het al XD. Ik zei dat, omdat heel veel mensen gelijk denken dat een vampierfilm een horrorfilm is, wat het dus duidelijk niet is.

Oh, nu zie ik het :stuck_out_tongue:
Ik had de pagina niet vernieuwd xD