Beautyblog post ideas.

hoi allemaal!

Ik wil jullie graag vragen, of jullie ideeën hebben voor een post op mn beauty blog, dit is hem
http://justourbeautylife.blogspot.nl/

dus begin maar met ideen te posten! enne, bezoek de blog he :wink:!

x

iemand?

Als je zelf niet origineel genoeg kunt zijn om iets te bedenken dan kan je beter ook niet beginnen met bloggen :wink:

ik ben zelf juist wel origineel, maar ik ben benieuwd wat jullie allemaal kunnen bedenken
@italishh

Het is een beetje flauw, maar wel waar inderdaad.

Je kunt wel inspiratie opdoen door andere beautyblogs te bekijken. Als ik ECHT een creativity block heb, bekijk ik vaak iets wat ik echt inspirerend of interessant vind, een bepaald filmpje of een stuk tekst oid. OF, wat bij mij ook helpt: gewoon doorschrijven of even iets onorigineels doen, zoals een bepaalde tag ofzo.

Vind dit eerder reclame voor je eigen blog.

Ik zie dat je nog maar net bent begonnen dus als je nu nog niet zo veel inspiratie hebt weet ik het niet meer. Je moet iets bedenken wat heel origineel is en wat andere mensen niet hebben. Alleen daar kan ik je niet bij helpen. Wat trouwens ook leuk is ( jullie zijn met z’n tweeën ) om blindfolded elkaars make-up te doen. Alleen dan wel in een filmpje… Of maak een make-up look met kleuren die je normaal nooit gebruikt ofzo.

Slotje. Reclame plaatsen is niet toegestaan, behalve in het daarvoor bestemde stickytopic bij Media, Film en Muziek. Ook is er een topic voor vragen voor je site en/of blog.