Beautyblog onderwerpen

Deel hier je leuke ideetjes voor een (beauty)blog!!!

UP…

Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al hebt enzo, maar reviews vind ik altijd kunnen, en is ook handig. Of iets over nieuwe make-up collecties, dingen over je gezondheid.

Aziatische hebbedingetjes, zoals dittt?

Uppppppppppppppppppppppppppp!!

Allerlei producten proberen en dat in een blog zetten! Dat lijkt me wel handig.

iemand nog leuke gadgets ofzo?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

niemand???

ik heb ook een site maar het is niet alleen maar beauty maar ook diy, liedjes, spelletjes enzo! kijk maar eens! (en laat een reactie achter in het gastenboek plies, tips zijn ook welkom!) dit is hem: Beautyblog! ← het is dus via webs: www.beautybloggers.webs.com

http://beautyblog.blogsnel.nl/&thisy=2009&thism=12&thisd=23 deze is van mij

^
wel leuk opzich, maar je hebt de tekst (hoeheetdatookalweer xD) wat bij girlscene jouw dagelijkse dosis fashion, beauty & lifestyle is, wel gejat van girlscene want die van jouw is: jouw dagelijkse dosis beauty. doe je trouwens alleen beauty??

dat heb ik helemaal niet gejat van girlscene, ik moest alleen ff snel wat verzinnen en toen kwam dit in me op. Dat hebben heel veel mensen hoor…

meer product foto’s, veel meer vertellen over je eigen ervaring met het product. je kunt misschien ook heel uitgebreid dingen vertellen over je favoriete nagellak, mascara, oogschaduw enz.

Oh, en het zou leuk zijn als je reageert op de ideeën van de bezoekers van je topics in plaats van allene maar UPPPPPPPPPPPPPP te roepen.

Ow, oke
sorry dan!

wat vinden jullie van mijn site?

waarom vraag je dat in het topic van iemand anders?

Nog erger, dan heb je het dus van heel veel mensen gejat.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Jaaa! Maak allemaal een eigen topic aan om te vragen of je site leuk is!! :grin:

[geen goed idee. Is er een algemeen ‘wat vind je van mijn site’-topic? ]

Haha dat bedoelde ik niet :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar het is nogal lomp om het te gaan vragen in een topic van iemand anders.