Wie heeft hem? Is het nou echt zo’n verrijking als ze beloven?
…wat is het?
Moet je even op beautygloss kijken (niet dat ik echt fan ben van die site, maar ik volg hem wel en die Mascha heeft hem ook geloof ik.)
Ik heb alleen heel vaak dat zij iets heel goed vindt en dat het dan voor mij totaal niet werkt. Maar dat gaat meer om gezichtsproducten en zo. Misschien heeft ze een andere huid dan ik.
Ik heb nu al 1 jaar mijn Beautyblender en ik vind het een heel fijn sponsje. Ervoor gebruikte ik nog gewoon mijn vingers om foundation op te brengen. Het effect van de beautyblender is veel mooier, hij brengt foundation veel egaler aan zonder dat je er gelijk veel meer van moet opdoen. Dat zogenaamde airbrush-effect klopt ook vind ik, je ziet haast niet dat je het ophebt. En het merk beautyblender zegt dat het sponsje 3 maanden of een halfjaar goed blijft, maar de mijne is nu dus al een jaar goed en ik denk er nog een lange tijd gebruik van te kunnen maken.
Ik vind het echt een aanrader voor degene die foundation gebruiken en het graag anders/mooier willen opbrengen (:
kan je 'm enkel online kopen?
Waar kan je die kopen?
Volgens mij kun je de originele Beautyblender alleen online kopen ja, op webshops als Boozyshop en Enchantra. Sephora (in sommige V&D’s) verkoopt ook een soort beautyblender, een ei-vormig sponsje maar dan geel. Geen idee of die even goed is en wat die kost, maar in elk geval wel dus gewoon in winkels te koop.
Ik twijfel ook of ik hem moet bestellen… Hoor er veel positieve verhalen over in ieder geval.
Hoe duur is die?
Bij de Sephora hebben ze ook een beautyblender. Het is niet de echte, maar het heeft dezelfde werking en is meer dan de helft goedkoper.
Een vriendin van mij heeft die, ze vindt hem wel heel fijn en ze gebruikt hem elke dag.
Ik ga even op eBay zoeken naar zo’n ding binnenkort, het lijkt mij ook veelbelovend!
zo’n beautyblender hoor ik inderdaad erg goeie verhalen over! misschien haal ik hem ooit ook nog wel ergens vandaan.
Wie geeft mij antwoord op de vraag ‘waarom een beautyblender en geen foundation brush’?
Het oogt natuurlijker.
Had hem ook op beautygloss gezien. Fijn dat ze hem ook bij de Sephora hebben, wil hem zeker uitproberen!
Cynthia van Misslipgloss heeft 'm ook (als ik me dat goed herinner) en zij is er supertevreden over, en gezien ze er wel veel verstand van heeft ga ik vanuit dat zo’n ding wel fijn is haha!
je kunt hem ook bij luxe da’s kopen!!