Beauty voor school

[i][b]Hoooii ik gaa binnekort naar school toe naar de brugklas.
En ik wil wat beauty spulletjes in mijn tas hebben, dit is mn lijstje:
-Mini nivea

• Handgel
  • Lipgloss/Labello
    -tissues

Weten jullie nog meer spulletjes??
x[/b][/i]

mini niveau?

Je hebt geen make-up doos nodig op school.

Ze bedoeld denk ik Nivea.

Dat heb je helemaal niet nodig. Neem gewoon lippenbalsem mee en eventueel wat poeder en doekjes voor als je make-up uitloopt door regen of zoiets.

Nou handgel heb ik ook standaard in mijn tas zitten, heel handig als je vingers plakken enzo.

Maar voor de rest zou ik geen hele beautykoffer mee gaan zeulen als ik jou was, labello en handgel en misschien wat tissues, that’s it.
Ik ken meiden die borstels en tasjes en spulletjes meenemen. Tja.

hahaha niveau :grinning_face_with_smiling_eyes:
En zo te zien wil je gewoon die beautyspulletjes om mee te doen. Want je weet zelf niet eens wat je wilt. Neem gewoon wat je nodig hebt en wat je al gebruikt.
Lippenbalsem is genoeg. Je moet geen Niveacreme meenemen en heel de beautyarsenaal, het is een school geen spa.
En als je last hebt van plakkende handjes, handgel. En zakdoeken. Maar dar is gewoon de basisbenodigdheden.

Jhaa maar ik ben niet echt een tuttebel en draag nieteens make up maar ik bedoel gewoon dingetjes die handig zyn

Maar dat zijn toch gewoon de dingen die je al gebruikt? Waarom zou je nu ineens dat gaan gebruiken, lijkt mij gewoon omdat dat er cool uitziet…

Als je het NU niet in je tas hebt, heb je het straks OOK niet nodig.

hancreme misschien? Ik neem zelf alleen maar lippenbalsem en handgel mee.

Ik erger me kapot aan eersteklassers die de spiegels bezet houden met hun stijltangen en wimperkrullers, dus doe maar niet.

ik neem meestal dit mee: maandverband portomonee id en al je andere pasjes kauwgom mini vijl mobiel mp3

Hahhhaah

geen overbodige dingen meenemen, is echt not done en alleen maar zwaar.

Dus wat gebruik je normaal? Neem dat mee.
Dit is wel handig om bij je te hebben:
-tissues
-maandverband/tampon ,als je ongesteld bent/wordt
-lippenbalsem of lippgloss
-handgel
-handcreme

that’s it denk ik?

Made my day. Echt, als iedereen dezelfde naam en ava kreeg, zou ik alsnog zó jouw reacties eruit kunnen plukken.

OT - handgel is inderdaad erg handig, ik neem het vooral mee omdat ik met de bus naar school ga en die stangen in de stadsbus echt gross vind, vooral als het warm is. Verder heb ik een Labello-verslaving, dus die heb ik ook altijd mee. Tissues zitten niet altijd in m’n tas, maar zijn op zich ook gewoon op het toilet op school te vinden.Ik zou niet weten wat je nog meer mee zou moeten nemen, je gaat naar school, niet op wereldreis.

Je kunt ook gewoon kijken of je ooit iets mist, en dat dan meenemen.

OH WACHT!

• Nagelvijl. Haat aan gescheurde nagels, ik krab mezelf en omgeving dan helemaal open.
  • Tampons/maandverband. Scheelt een hoop stress, al weet ik niet of je als brugger dat al nodig hebt C:
  • Spiegeltje. Ik heb harde lenzen, en als daar iets onder komt dan voelt het een beetje als BURN BABY BURN. Dan is het wel handig om even te kijken of er iets van een wimperhaartje in je oog zit. En als je zelf lenzen hebt, lenzendoosje!
  • En kauwgom/pepermunt. Voor als je zo’n vieze smaak hebt.
  • Paracetamol (kan in portemonnee). Voor als je je een beetje crappy voelt.
  • Mini-flesje water. Omdat een dag zonder water voor mij als een dag zonder zuurstof is.
  • Ik heb ook een mini-mascara in m’n etui, voor als ik 's ochtends geen tijd heb. En soms smijt ik er een potje nagellak in voor een tussenuur waarvan ik weet dat ik me de ziekte zal vervelen.

Nou wil ik hier graag aan toevoegen dat ik 25 km met de bus naar school reis. Vertrek om 07:30 stipt, anders mis ik mijn bus, en maak nogal lange dagen (lees: ben pas rond 7’en thuis). Dus zo’n grote doos ben ik nou ook niet, ondanks deze veel te lange lijst :'D

Haha, wat ik qua beauty enzo in mn tas heb;

Haarclipjes/elastiekjes, tampons, lippenbalsem, poeder+kwast, mascara, handcreme, zakdoekjes, nagelvijl, pilletjes e.d., en pleisters.
Ohja, en spiegeltje en smintjes/tiktak heb ik ook altijd bij me.

wat ik altijd heb
een mininagelvijl in mijn etui en vaseline.
en een minispiegeltje en dat is het.

Oh, en als je mobiel/iPod bijna leeg is, neem dan oplader mee. Wederom: ik maak per dag wel een halve wereldreis.

oh en elastiekjes+haarclipjes zitten ook in mijn etui

Ik moet een uur naar school en een uur terug… maar moet altijd laptop mee, dus heb gewoon ook standaard t kabeltje bij me, best handig. En als ik m vergeten ben heeft iemand anders m wel ^^