Beauty video's

hallo,
ik heb 1 beauty video op youtube staan. vanavond zet ik er weer 2bij, willen jullie misschien naar het filmpje kijken en een comment achter laten? zo weet ik wat ik kan verbeteren of wat jullie een keer willen zien :slightly_smiling_face: alvast bedankt.
http://www.youtube.com/wa…DskLbuMJ5EnnmOaW1Cv6viE52

uhm, misschien kan je de stukjes waar je loopt eruit knippen, en inderdaad betere kwaliteit, maar verder praaat je wel duidelijk :slightly_smiling_face:

ten eerste neem een betere kwaliteit. Hier gaan echt minder naar kijken. Ten tweede dagcreme bij je ogen? Daar gaat je make up juist van uitlopen, dus dat is juist slecht advies wat je geeft. Verder nog een beetje oefenen qua opmaken, maar je bent ook nog wel erg jong. Ik vind overigens wel dat je duidelijk praat en ook wel spontaan.

de kwaliteit is volgende week ook veel beter :wink:

^ oke, top! Dat zal al een hele verbetering zijn!

Als dit je eerste is doe je het goed hoor:)
Je moet wel even voorbereiden dat je alles klaar hebt liggen, je camera al goed staat en dat je een beetje bedenkt wat je gaat zeggen.
En sommige stukjes eruit knippen.

Succes met het maken van je volgende filmpje;)

ik wou dus bij mijn 2de filmpje gebruik maken van windows movie maker, maar die kang geen mp 4 bestanden openen. en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen :frowning_face:

Leuk probeersel.