beauty site: xxloveyaaa

Heej meiden,

Ik ben eva en ben 13 jaar. Ik ben al best lang actief op youtube, op account: , nou ben ik ook al een tijdje begonnen met artikels schrijven op mijn site: En mijn vraag is of jullie een kijkje willen nemen en vooral me ideeen geven voor artikels. Ik schrijf graag reviews, maar hebben jullie nog meer ideeen?

xx Eva

Dus ik zou het leuk vinden als jullie ideeen hebben en misschien een kijkje nemen. Ik ben nog niet zo heel goed met mijn site. Maar vind het toch wel leuk om er mee bezig te zijn.

Begin please niet ieder artikel met hey lovejaaa’s. En als je wilt zorgen dat mensen blijven hangen moet je denk ik ook scoops etc. plaatsen, zodat je site interessant blijft.

Hoe graag we ook allemaal bezoekers willen hebben, reclame is verboden. Dus dump je site maar in dat blog topic.

hihi, vond dat leuk begin. Maar ik kan het wel afwisselen.

srry, maar ik zie geen blog topic? die zocht ik ook al.

http://forum.girlscene.nl…weblog/list_messages/9478

Hij staat bij media.
http://forum.girlscene.nl…weblog/list_messages/9478

Staat volgens mij bij Lifestyle

thnx! zal doen. Maar kan ik deze hier dan weggooien, want dat zie ik ook nergens staan, hihi
srry Maar ik plaats nauwelijks artikels hier.

Of bij media ^^

Ik las je review over black mania mascara van essence. Je zou misschien iets meer dan kunnen vertellen wat je er goed/niet goed aan vindt. Dus bijvoorbeeld of die je wimpers goed scheidt, snel droogt, uitloopt of niet en dat soort dingen. En of je 1/2/3 laagjes op hebt gedaan, bij die foto.

Kan niet, dat moet een moderator doen. Plaats dit topic in het dit-topic-kan-weg-topic (volgens mij staat die mij Over Girlscene)

Dat is echt een heel goede tip. Ga ik zeker gebruiken, dankje :wink:

Leuke site! :grinning:

oke, maar opzich kan ik hem ook wel laten staan. Omdat ik eigenlijk geen reclame wil maken, maar meer of jullie tips en ideeen voor mijn site hebben.

xx

Alstjeblieft, en nog veel succes verder met je site, zag er al goed uit hoor!

Ik vind hem echt goed, je reviews enzo, echt knap!

dankje!

Reclame mag niet, lees de regels aub.