Beauty rampen

Post hier al (of een van) je beauty rampen met:
-Product
-Merk
-Prijs
-De ramp natuurlijk

ik heb ook een beauty ramp met de mascara van Cliniquè (¤16,-)die ik had gekocht op het vliegveld.
een keer 's ochtends deed ik m op en het zag er echt heel mooi uit! heel mooi effect enzo.
Het begon al dat ik m er 's avonds met geen man en macht af kreeg, volgende dag ging ik douchen en kwam ik de douche uit had ik allemaal zwarte spikkels op me wangen. ik dacht dat dat gewoon hulsjes van mijn mascara waren, maar wat bleek even later; mijn prachtige lange gekrulde wimpers (ja echt!) die waren de helft korter geworden!
ze zijn nog steeds redelijk gekruld, maar dus veel korter… as you know wimpers groeien niet meer aan…
halve wimpers weg, en ¤16!

ik ben benieuwd naar jullie beauty rampen, je kan elkaar ook tips geven als je weet hoe een andere ramp weer op te lossen valt ^^

xo Heike

Zelfbruiner van L’Oreal! → nooit kopen!
Ik had er ¤16 voor betaald, wat ik redelijk veel vind. Ik had speciaal de duurste genomen om geen strepen e.d. te krijgen.
Ik deed het dus op; en mijn huid werd ORANJE. Maar écht oranje hé.
Na een tijdje viel de oranje kleur niet meer zo op. We moesten in de turnles op school gaan joggen en guess what… Doordat ik begon te zweten, kwam al dat oranje terug op m’n lichaam… echt overal waar ik had gesmeerd: benen, armen, gezicht,… zooo gênant!
Het was net natte verf, ik kon het er zo afvegen.

Wimpers groeien als het goed is wel weer aan. Sommige mensen knippen ze zelfs af zodat ze voller terug groeien. Misschien moet je er nog een klein stukje afhalen zodat ze weer groeien.

Ik kocht een keer een potlood dat die witte randjes op je nagels, witter maakt zeg maar. Maar ik zag steeds geen verschil, dus ik ging terug naar de winkel met de vraag hoe dat kwam. De vrouw achter de kassa zei dat ik harder moest duwen en tekenen. Ze deed het voor en mijn nagels braken bijna één voor één af…

wimperharen groeien wel terug…
want er bleef 1 wimper in de wimperkrultang van mij steken
en die was er uitgetrokken dus … en nu heb ik een hele kleine
wimperhaar die terug aan het groeien is . :wink:

niet van mijzelf maar van onze natuurkunde ass. , zij heeft ZZOOO veel foundation op altijd!, het is helemaal oranje, en dan smeert ze het bij haar haargrens en kin niet uit, en dan is het een echt maskerXD, OMG, wij hebben er altijd zooo lol om!, nu zitten wij elke ochtend eerst elkaars foundation te checken voor het geval dat:P

het zit zo:
wimperharen groeien niet meer langer als je er een stuk vanaf haalt.
ze groeien wel aan. er komen dus steeds wel weer nieuwe haartjes bij. (denken jullie dat je heel je leven met dezelfde haartjes rondloopt?!) maar ze worden niet langer.

xx

wimpers groeien inderdaad weer terug als ze er helemaal uit zijn geweest, ik verlies de helft van mijn wimpers altijd als ik stress heb :pensive: en dan komen ze gelukkig weer terug :þ

scrubben helpt heel goed daarbij, want dan scrub je het bovenste laagje (die je dus oranje getint hebt) eraf, paar keer scrubben en het is dus weg. maar wel onhandig dat het ook op je gezicht zat!

oke dankje meiden ^^ dus er komen gewoon weer nieuwe wimpers voor in de plaats? gelukkig maar x)

haha ik zag ook een keer zo’n meisje met helemaal een oranje foundation rand, zag er niet uit! ;p die had ook een veel te donkere kleur genomen volgens mij XD

xo

wow… :sob::muscle: wat zei je daarna tegen die vrouw dan?

[i] n vriendin van me , niet ikzelf, heeft soms egt zoveel blush op dat ze knalroze wangen heeft . & kdurf het soms zeggen maar ze luister niet

iedereen staart naar haar :$[/i]

onze natuurkunde ook

essence color en go nagellak. hij word tijdens het lakken stropperig. en als ie droog is bladdert hij meteen af! niet kopen dus! is 1.30

Jaaa, dit zijn echt rámpen!