Beauty products by a hollywood goeroe

Heey ladies,

Ken je Peter Lamas? Vast niet, maar Kim Kardashian en JLo ken je vast wel. Peter Lamas is hun persoonlijke visagist en stylist en van vele andere celebs.
Deze geweldige man heeft een eigen beauty lijn ontwikkeld genaamd Alumine met ongelooflijk goede producten die 100% natuurlijk zijn en vrij van schadelijke chemicaliën.
Nu hebben wij als enige het voorrecht om jou met deze producten kennis te laten maken!!! Voor de meiden die geintresseerd zijn pm me of reageer hieronder !

Waarom zou deze man dat in Nederland willen laten testen, en ook nog eens via Girlscenes verkoopboard?

ik en andere enterpereurs verkopen zijn pricten via onze eigen webshop hij heeft ons die mogelijkheid gegeven, en het is niet alleen europa ook usa en heel europa . de producten zijn echt geweldig en je ziet meteen het resultaat en het is totaal niet duur :wink:

Pricten?

Eigen foto’s zijn verplicht om iets te verkopen bij Girlscene. Ze moeten dus al tot je beschikking zijn en daarvan moeten je eigen foto’s in dit topic geplaatst worden.
Ik vind dit ook op het randje van reclame. Maar je krijgt 24u de tijd om je eigen foto’s hier neer te zetten. Mocht dat niet lukken dan sluit ik je topic totdat je dat wel kan.

slotje dus