Beauty problems

[b]Heeayy ,

ik heb n vraagje,

hebben jullie dames ook wel ns dat je in de spiegel kijkt en denkt eww ik heb zo n lange neus ofzo.
ik heb dat namelijk wel en k heb best wel n kin die uitsteekt.
t lijkt me leuk als iedereen wilt delen what ie niet mooi vindt aan zichzelf.

muchlovee xoxo.[/b]

Euhmm alles haha
Maar is hier niet al een topic over of word ik gek?

ehm k zou t niet weten. ben nieuw hier lol

is het dan niet leuk om 1 ding te zeggen wat je niet mooi vindt, en 1 ding wat je wel mooi vindt aan jezelf? :slightly_smiling_face: Anders wordt het weer zon negatieve topic.
Uhm ik zal beginnen, wat ik echt niet mooi vind is mijn huid(veel schilfertjes op mn voorhoofd etc) En wat ik wel mooi vind is mijn haarkleur (blond/bruin/rood, elke keer weer een beetje anders:d)

ik vind alles eigenlijk wel mooi behalve mn kin en begin weer n buikje te krijgen ^^

ik vind mijn figuur niet zo mooi, maar ik werk eraan. ik ben niet dik maar het voelt wel zo, stom! voor de rest vind ik mijn gezicht wel mooi, in de juiste omstandigheden. niet op school bijvoorbeeld, want door het licht zie ik er dan altijd wat roder uit. ik heb een lichte huid, sproetjes en donkergroene ogen. voor de rest is er niets mis met mijn neus ofzo. (:

ha, wat een verassing. ik kan je adviseren als je iets wil weten o.i.d. via google +girlscene even te zoeken of er niet al een topic over is. anders wordt hij toch zo verwijderd.

niet mooi aan mezelf vind ik: dat ik een buikje heb, veel puistjes en roodheid op mn huid.
wel mooi: haar, gezicht, benen wel redelijk.

Ik vind m’n figuur niet zo maar daar werk ik aan, same as esthaaaawr. En ook m’n huid. Roodheid en KP.
Ik vind wel m’n ogen mooi, en m’n handen en neus. Zoiets denk.

Niet mooi: Neus, ?onderoog? weet niet hoe dat anders heet XD, Handen

Mooi: Uhmm misschien oog, haar.

Ow en ik haat dat me huid soms rood is… Op me gezicht