Beauty-probleempjes ?? Ik help je even !

Heeey iedereen xx

Hier krijg je op al beauty-vraagjes een antwoord, van mij ôf van andere meiden ! Dus vertel ons jouw probleempje en je krijgt meteen tips !

Ps. Mij mag je ook altijd mailen !
Imane, beauty-addict !

Niemand ?

nix !

hey zo lief dat je mensen ermee wilt helpen…
ik heb trouwens wel een vraagje.

Ik heb problemen met mij ogen opmaken. Ik wil graag dat mij ogen groter moeten lijken maar wat moet je daarvoor allemaaal gebruiken en hoe?

groetjes daphne

Hey!
Hoop dat je me ook kunt helpen met mijn beauty-probleempje.
Ik heb best wel last van mee-etertjes op m’n neus en als ik ze weghaal, lijkt 't alsof ze de volgende dag weer allemaal terug zijn. :anguished:?

Heb je misschien een oplossing hiervoor of iets waardoor ik minder mee-etertjes krijg?

ja ik heb ook wel een vraagje!

ik heb best een rare huid!
als ik een puistje heb of een beginnend
puisjte dan MOET ik het gewoon uitknijpen want ik ga niet met
een wit ding op me hoofd over straat maar soms als ik het uitknijp
dan kryg ik er meer:|
dat heb ik nu tussen me wenkbrauwen laat maar zegge!
echt verschrikkelyk !
en ik wil er zo sneeel mogelyk van af!
kun je me helpen?

x

hoitjes, toch niet erg dat ik even antwoord heb hetzelfde probleem mr weet wel raad :grinning:

1.Het geheim zit hem in de oogschaduw. Gebruik een lichte kleur in de binnenste ooghoek tot halfverwege het bewegend ooglid. Daarna gebruik je een donkerdere kleur op de arcadeboog, hierdoor lijken je ogen groter
2.Gebruik een beetje witte potlood in de puntjes van de binneste ooghoeken, zo lijkt je blik helderder en dus opener
3. Als je voor eyeliner of oogpotlood gaat, doe dat dan zowel boven als onder het oog.
4.Gebruik een wimperkrullen en zwarte volumemascara. Lange wimpers open je blik en laten je ogen ook optisch groter lijken

xXx succes

Makkelijk hoor!

1. Ga lekker stomen boven een kom, dit opent je porien
  2. Hou een ijsblokje gedurende 5 minuten op de plaats waar de mee-eetertjes zijn. Ze worden zo uitgevroren en komen niet terug.
  3. Smeer daarna je huidje in met nivea soft. Die crème hydrateert en voedt

om te voorkomen:
scrub 2 a 3 keer in de week
gebruik NOOIT compact poeder op je neus
ontshmink je elke avond goed
eet voedsel met veel antioxidanten.(oa bosvruchten, groene thee…)

Gebruik een witte eyeliner, deze doen je ogen groter lijken !
Verder moet je zéker mascara gebruiken, zwarte.
Accentueer je ogen dus met leuke kleurtjes, zo vallen ze lekker op !

Jah, je hebt al een antwoord gekregen xD

Neen hoor, maar je kan ook zelf zo’n topic beginnen ?
want je neemt het nu eig van me over xD

Het beste wat je kunt doen(hoe erg het ook klinkt) knijp je puistjes niet meer uit. Door het talg wat uit je puistje komt worden de andere porien verstopt en ontstaan nieuwe puistjes. Wat je er aan kunt doen, niet veel eigelijk. Droog je puistjes uit met wat bier op een wattenschijfje op met die pads van nivea. Als een puistje uitgedroogd is valt het vanzelf af en heb je erg normaal geen last van. Maar stop echt met uitknijpen. Je kunt er pernamente littekens van krijgen en dat is veel erger dan een puist :wink:

hihi sorry dat was de laatste :grinning:

Neeneen, ik heb een beter idee : neem de topic maar van me over ! :slightly_smiling_face:
Echt, serieus, je bent toch begonnen vooraleer ik ermee begon, dus doe gerust verder :wink:

wat moet ik doen om snel van verkoudheid + keelpijn af te komen ?

wow dank je :grinning: mr als je wilt kunne we t ook samen doen? :wink:

verkoudheid: goede medicatie nemen(mr dat wist je natuurlijk al ;p) Als je buiten uit gaat je lekker dik aankleden en vooral zorgen dat je in je kamer steeds dezelfde temperathuur hebt dus ook niet te heet douchen of badderen
keelpijn: drink lekkere warme dingen. thee met citroen helpt heel goed
ook gewoon citroensap doet wonderen.
frisse kauwgompjes helpen niet echt mr verlossen je van de hevigste pijn

ik heb een paar vraagjes ;

1.ik heb grote ogen hoe laat ik ze KLEINER lijken ?

2.ik heb gemakkelijk wallen, wat is de beste manier/product er tegen?
[en de truc met de lepeltjes in de frigo ken ik al]

3.hoe gebruik je eik een wenkbrauwpotlood? ik vraag mij dat al lang af

Ik heb heel veel van die witte puntjes op mijn neus.
Ik heb heel veel geprobeerd maar niks heeft geholpen.
*Goed reinigen
*stomen

• van die maskers
  • van die stickers
  • scruben

door een oogpotloodje lijke je oger kleiner, met aleen veel mascara lijken ze groter…

voor wallen moet je un wat geleriger oogschaduw onder je oog doen hebik ergens geleze…

sorry als je vind dat ik me er mee bemoei…!
x