Beauty en de Nerd

Wat vind je van dit programma?! Ik vind het echt superleuk :slightly_smiling_face:

Het is misschien wel leuk om wat leuke/grappige uitspraken van de beauty’s of de nerds neer te zetten, die je hebt onthouden!

Gijs: ‘Vrouwen zijn een wetenschappelijk vraagstuk die ik nog niet heb opgelost!’
Hahaha, echt een nerdopmerking.

die ene die in zn neus pulkt is vies… en die ene dikke beauty lijkt mij het aardigst. De rest is allemaal flut & arrogant.
En volgens mij is die jongen (die beauty) gay.

Ik vind de naam echt raar, ‘Beauty en de Nerd’, half Nederlands/Engels. Juist…

Super leuk! Jammer dat ik altijd moet trainen als het komt maar gelukkig bestaat er zoiets als een opneemapparaat-ding.

----------------------------------------------------------------------------------
Idd, die is zooo goor! Ja die Beauty zei meteen: 'Het kan echt niet om als jongen witte sokken te dragen, met zo’n stem ieuuw!
Ik ga het vanavond zeker weer kijken!

het is Beauty & the Geek in het engels…

Ik vind het een leuk programma om er naar te kijken. En die ene Bart vind ik echt grappig hoe hij danst echt OMG xD, vorige keer moest zijn borsthaar eraf echt erg zoveel haar dat hij heeft :wink: Die gijs vind ik een rare jongen die peutert gewoon in zijn neus ieww dat doet een kleuter ja

Geek/nerd, wat is het verschil.

Muwhaha ik vind het echt droog. Van die onnozele beauty’s xD En dan die ene ‘beauty’-jongen; ‘Witte sokken in sandalen, oke, je kan dan een nerd zijn maar dat kan dus écht niet’. En een andere beauty; ‘Van die bikini alleen al word ik misselijk!’.
Ik vind het echt geniaal xD

Hahaha, echt grappig xD Vanavond weer :slightly_smiling_face:

Ik heb echt al helemaal zin in vanavond (A)

Dat programma is echt geweldig! Ga het vanavond zeker weer kijken echt grappig gewoon. Maar gatverdarrie die ene die in z’n neus zat is echt goor hij deed het ook nog wel meerdere keren.
:nauseated_face:

’ Vrouwen zijn een wetenschappelijk vraagstuk dat ik nog niet heb opgelost’

echt geniaal gewoon.

Haha ik wil het zien, k keek het eerst altijd maar de laatste tijd niet meer,
hoelaat is het erop?! en op welke zender xD

dat die ene nerd alleen maar kleren van haar zusje had ingepakt geniaal :grinning_face_with_smiling_eyes:
vanavond weer jeeej :dancing_women:

rtl 5 ; om half 9

leuk programma :slightly_smiling_face:

ik denk dat de finale tussen Gijs en Bart zal gaan

Was weer leuk :slightly_smiling_face:

hah, hier was de finale gisteren al op tv, dus ik weet al wie er gewonnen is, maar ik zal het niet vertellen :wink:

Haha die ene nerd met z’n citaten
‘wat moet dat moet’ zoals thomas van Aquino altijd zegt