Beauty Dag

Ik ga met een vriendin een Beauty dag houden.
We Gaan de badkamer omtoveren tot een Beauty Resort
Bijvoorbeeld: Bad met kussens bedekken , hebben jullie nog meer goede ideeën?
x

ik heb geen ideeën, maar vind het wel echt een leuk idee van jullie

Dankje :kissing:

Geurkaarsen, echt heeeerlijk zijn die

Zelf een maskertje bedenken en maken!
En je kan in bad gaan met bikini aan ofzo en bruisballen gebruiken (:

Oke goede ideeën !

Ik geloof dat ik het kussens in bad gedeelte niet helemaal snap…
Maar wel leuk idee!

Lekkere gezonde smoothies of sapjes maken :relieved: En een fijn haarmasker misschien? Ik vind het heerlijk om van te voren mijn gezicht te scrubben. Have fun !

Bedankt.

Je doet gewoon een kleed en kussens in een bad en dan is het gewoon wat lekkerder om in te liggen :grinning:

Geurkaarsen, haar/gezicht maskertjes, scrubben, goede cremes op uit te testen, leuke make-up, haarrollers, vanalles. :slightly_smiling_face:

@madestout: Ohzo. Ik dacht dat je er kussens in ging leggen en het daarna aan ging zetten haha, sorry.

@Lampone haha dat zou wel een erge klieder boel worde. haha

Haha Ik begreep dat van de kussens ookj niet :stuck_out_tongue:
Ik hou van beautydagen! Ik doe dan meestal een gezichtsbehandeling (facewash, scrub, stomen, maskertje, epileren etc.)
Je kan ook een voetenbadje doen en een manicure & pedicure doen.

Zet van dat de tuinen muziek op, met van die krekels hihihi.

zorg dat het er lekker ruikt

En doe maskertje, en scrub en gezicht stomen, voeten maskertje en voeten scrub + je benen enz.

Huh ik snap het niet. Waarom zou je in een leeg bad liggen? :'D

maak een lekker srubje van een mengesel met suiker/zout, citroensap, water en misschien een lekker olietje erdoorheen :wink:

Ga op zoek naar ‘huis-tuin-keuken’ ingrediënten, om zelf gezichtsmaskertjes mee te maken.

Maak zelf een stoombadje, door een kom te vullen met kokend water, doe er eventueel een paar druppeltjes essentiële olie in, doe een handdoek over je hoofd, en stoom zo ongeveer 10 minuutjes. Je kan de essentiële olie ook vervangen door er ‘facial steam herbs’ in te doen. Dat zijn rustgevende kruiden die een positieve werking op je huid hebben, zoals bijvoorbeeld pure lavendel of kamille.

Gebruik geurkaarsjes, eventueel wat rozenblaadjes die je in bad strooit, gebruik badzout, wat badparels of een bruisbal, je kan je nagels lakken en je handen verwennen met een handcreme, geef je voeten een heerlijk voetenbadje, …

Dit topic herinnert me er wel aan dat ik dringend ook weer een ‘me-momentje’ moet inplannen!

Echt alles zo mooi klaarzetten. ( gasthandoekjes, maskertjes, zalfjes etc. ) Ja geurkaarsen ! Zelf vind ik wierrook ook wel wat hebben. ( Rozen geur :slightly_smiling_face: ) Vraag iedereen zijn beste en lekkerste beauty en make up spullen mee te nemen. Maak Cocktails ! Is echt leuk. Ligt eraan hou oud je bent maar zonder alcohol ?? Oww, je kunt ook je eigen maskertjes maken en die ik kommetjes zo mooii neerzetten.

Elkaars handen verzorgen. ( Lakken, masseren enz. ) Die rozenblaadjes zijn ook een leuk idee ! Zet een radio neer ( Weg van het water ) En zet zachtjes ( of hard :wink: ) leuke muziek op.

Okee beetje veel haha.

wat een goede ideeën!