Beauty and the Beast (tv-serie)

Sindskort is er een nieuwe serie aan de gang op Net 5 namelijk Beauty and the Beast.

Stukje van wikipedia:

Catherine Chandler, a detective, witnessed her mother being shot the same night she is saved from her mother´s murderers by a supposed beast. Nine years later, a case leads her to discover that Vincent Keller, an ex soldier, killed in action during military service is actually alive. As Catherine gets to know him, she starts finding out more about her mother’s murder and about who (and what) Vincent really is. At the same time a complicated relationship grows between them.

Trailer: http://m.youtube.com/watch?v=57SLGErGaFg

Ik vind het een gave serie en deze kan ik zeker aan mijn verslaving wat tv-series betreft toevoegen.

Ik vind het wel een leuke serie maar het lijkt me dat het snel heel saai word.

Ik vind het echt een super serie! <3
Althans, van wat ik heb meegekregen via Net5.

Het programma is zoooooo leuk! Ik volg het tegelijk met Amerika, dus ik ben al wat verder met kijken dan op net 5.

Leuk leuk! Ik blijf het gewoon op Net 5 volgen en daarna op internet zodat ik ook tegelijk met Amerika loop.

Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van?

jaaa ik wilde het ook gaan kijken!

Ik heb het geprobeerd te kijken, alleen het lukt me niet. Dat hele politie achtige gedoe spreekt me totaal niet aan. En ik vind het een beetje overdreven ofzo. Het is al te raden dat die man en vrouw bij elkaar komen en voor de rest hangt er dan heel veel “gedoe” omheen. De acteurs spreken me ook niet echt aan. Dus helaas, niks voor mij.

Ik volg deze serie op de televisie. Maar kan me af en toe behoorlijk irriteren aan Catherine

Ik volg het al een tijdje. Ik loop gelijk met de serie in Amerika. Ik vind het wel heel leuk en op de een of andere manier blijf ik er gewoon aan vast geplakt zitten. Dat standaard bad-ass gedoe met vrouw-man om elkaar heen cirkelen trekt me gewoon aan haha.

Mij ook! Dat vind ik juist het leukste haha!

Ok dank je! Dan loop ik niet zo achter haha.

ik ben nu bij aflevering 5! waaauw

Ik volg het een soort van, begin me interesse er in te verliezen. Was opzich wel een leuk idee maar dat hele politie gebeuren trekt me gewoon niet. En het is allemaal net iets te voorspellend.

OMG. I love this serie! én er komt een nieuwe seriee!! Woehoe

Kijkt iemand dit nog?