Beats studio koptelefoon

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Ik zoek al een tijdje een koptelefoon, ik heb nu gewoon de apple oortjes die ik bij mijn ipod meegekregen heb. (tenminste, dat soort ik ben ondertussen al weer 3 stuks verder want ik heb dat ding al 4 jaar). Maar de meeste koptelefoons vind ik qua uiterlijk niet erg aantrekkelijk. Nu vind ik deze heel mooi:

Maar aangezien deze erg aan de prijs is wil ik er wel goed over nadenken. Dus heb ik reviews gezocht en wat het verschil is tussen de solo en de studio versie etcetera. Het probleem is dat ik heel erg veel verschillende dingen lees. De één vind het een geweldig ding, de ander vind het crap. De één zegt dat hij het beste gebruikt kan worden voor r&b/rap en beter niet voor andere stijlen terwijl de ander zegt dat hij overal perfect voor is. En hij wordt nogal vaak geassocieerd met nickelsonjassen en witte blackberrys dus ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn haha.

Ik zoek eigenlijk iemand die hem zelf heeft en die dus antwoord kan geven op mijn vragen over de kwaliteit. Liever geen reacties van mensen die zeggen dat ik beter een sennheiser of zoiets kan kopen omdat die zoooveeel beter zijn en dat beats opzichtig zijn etc daar heb ik allemaal niks aan. Uiterlijk telt ook een beetje mee voor mij.

En ik wist ook niet precies waar ik dit neer moest zetten dus sorry als het verkeerd staat

Iemand die een mooie (en goede) koptelefoon weet voor een leukere prijs is trouwens ook welkom.

Je link doet het niet bij mij
verder heb ik er geen verstand van

Hm vreemd bij mij wel gewoon

Ik heb zelf een solo hd, en de kwaliteit is echt prima bij mij. :slightly_smiling_face:
De liedjes waarnaar je luisterd, komen echt veel beter uit, en het is aangenamer om naar te luisteren, vind ik.
Geluiden van je omgeving worden ook veel meer gedempt enz…

Vind bijna 300 euro voor een opgevoerde koptelefoon wel erg veel geld. Die Beats by Dr. Dre heb ik ooit eens gehoord bij een vriendin die een gelijksoortige had, maar buiten hiphop en housemuziek om klinkt deze slecht en belabberd. Afgezien van de batterijen die je er nog telkens in moet stoppen.

Koop gewoon Sony of Sennheiser.

Ik heb die koptelefoon en het is een fijn ding. Hij doet het goed en het is ook een mooi ding om te zien.
Wat prijs/kwaliteit verhouding betreft zou ik het echter niet doen. Er schrijnen genoeg andere koptelefoons te zijn die goedkoper zijn maar even goed geluid produceren. Deze zijn qua design alleen dan wel weer minder.
Wat dat witte Blackberry en Nickelson betreft klopt wel een beetje als je naar mensen kijkt die je er mee ziet lopen. Maar ik ben echt totaal niet zo een type. XD

Bedankt voor de reacties ik heb een super mooie classy koptelefoon op internet gevonden en dat wordt hem denk ik. Zo’n beetje het tegenovergestelde van een beats maar ik vind hem nog veel mooier haha.