beats dr dre

iemand ervaring met beats?

Dr Dre

Je moet ze kopen vanwege de kwaliteit van het geluid, en niet omdat het hot is, populair, of omdat het een merk heeft. :slight_smile:

Superhot!
Ik ben helemaal fan van Beats!
Bij mij op school lopen er heel veel mensen mee rond en mijn beste vriendin heeft er ook eentje, hij is zooooo fijn! Altijd als ik er muziek mee luister is het gewoon zulke mooie kwaliteit!
Tsja, het kost best wat, maar ik vind ze echt super!

hoezo nou weer hot or not? die dingen zijn gewoon goed. Klaar.
Ligt eraan wat jij ervoor over hebt.

@Moonstone ik heb al een koptelefoon (wit) en oortjes (zwart) alleen die zijn al redelijk beschadigd dus wil ik denk ik nieuwe, en nee nee ik doe het zeker niet voor de ‘iedereenlooptermee’ kick want ik bepaal wat ik leuk vindt en niet de mensen die alles van fashion afweten dan mochten ze nog zo goed hebben gestuurd en nog in zo veel bladen hebben gezeten ze weten niet van wat ik hou :wink:

@ICExCOLD alleen dat is t’m dus ik weet het niet… ;s

Ik vind het alleen wel heel erg zonde als er mensen mee rondlopen die het duidelijk doen voor het merk en waarvan je verwacht dat ze shitmuziek luisteren.

Maar als jij denkt dat je dat niet gaat doen en het geld hebt, zullen ze het zeker waard zijn.

Dat geluid is echt echt echt geweldig!
Maar je moet er geen kopen als je het toch alleen maar doet omdat iedereen er mee loopt.
Koop hem alleen als je goede muziek luisterd enzo.

¤199 serieus?
Oke hij is geweldig…voor DJ’s enzo…

Whats wrong with Action headphones?

Zucht, als ik bedenk wat ik allemaal voor 200 euro kan kopen en doen…

Voor minder geld kan je minstens even goede headphones kopen van bijvoorbeeld Sennheiser hoor.

Gebruik alsjeblieft punten, en ook wat meer komma’s, het leest echt heel irritant.

Maar OT: Ze hebben zeker een goede kwaliteit wat betreft geluid. Maar je moet ze niet alleen maar kopen omdat ze zo ‘cool’ zijn. Dan kun je beter voor 200 euro een hele lading eten kopen (:.

Ach jij, daar is de jeugd van tegenwoordig niet meer tevreden mee haha.

Nee maar ik ben het volledig eens met je reactie, vind zo’n dingen perfect voor dj’s en die richtingen, maar voor gewoon te gebruiken? Belachelijk. En vooral dat door school lopen met die dingen.

Nouja ik hou ook wel van een goed geluid. Vooral een mooi basgeluid, waar ik echt een wauw gevoel bij krijg zeg maar. Maar om er nou zoveel geld voor uit te geven, nee. Ik heb best wel wat over voor een goede kwaliteit oortjes of koptelefoon, maar dit is toch wel heel erg duur.
Bij de action zou ik ze persoonlijk ook niet kopen, omdat ik dat geluid gewoon minder mooi vind.

Er zijn heus wel goedkopere koptelefoons met vergelijkbare kwaliteit. Die Dre dingen zijn echt dikke hype ineens, kan geen bus/trein instappen/paar meter lopen in de stad of ik zie iemand met zo’n ding.

Action oordopjes zijn wel erg kut btw :stuck_out_tongue: bij alle paren die ik heb gehad, en dat zijn er veel, ging er altijd 1 oordopje binnen een week/2weken kapot. Die 7,95 oordopjes van de Hema zijn wel fijn.
Maargoed die kwaliteit is vast nog heeel anders, maar je kan dat echt heus wel goedkoper krijgen. Ga gewoon een keer rondkijken in winkels waar ze die dingen verkopen en met een verkoper overleggen.

koop er een van sennheiser, ook goeie kwaliteit en veel goedkoper

Ik heb een solo hd gekocht voor 170. Ik zal er nooit mee over straat lopen(dan gebruik ik gewoon de oordopjes die bij mn ipod zitten) want ik wil niet dat mensen denken dat ik zon daapje ben die hem alleen maar om zijn heeft hangen voor de sier :’) Sowieso vind ik het onhandig om met een koptelefoon over straat te gaan. Ik heb hem gekocht voor het geluid en ik moet zegen dat ik heel heel tevreden ben. Maar je kan idd ook gewoon een goede sennheiser kopen. Ik had hier voor een sennheiser HD 205 van 50 euro. Die was ook gewoon goed. Oke als ik ze nu vergelijk met elkaar vind niet dat het geluid te vergelijken is maar het geluid van die dingen was zeker niet slecht. En je hebt natuurlijk nog veel meer sennheiser(en ander merken) koptelefoons die heel goed zijn voor dezelfde prijs of goedkoper dan een beats. Zoek gewoon wat reviews op enzo (:

Ik weet in ieder geval dat ik nooit meer terug ga naar oordopjes van de blokker, action of andere hele goedkope frutsels. Die klinken gewoon niet goed. Heb er heel wat gehad haha.

Ik heb trouwens deze:
http://vivaciouslychataigne.com/wp-content/plugins/rss-poster/cache/06f66_urbanears-plattan-headphones.jpg

en die vind ik even goed. zestig euro en ook nog eens in heule leuke kleurtjes.

^ Van Urbanears. Is bij de apple shop verkrijgbaar.

Hoezo ‘hot or not’.
Het gaat toch om het geluid dat eruit komt. Iedereen kan ook wel gaan zeuren dat het ‘zoveel geld is’, maar als je gewoon écht goed geluid wilt heb je dat er wel voor over, en dan is het het ook waard.

Ik heb zelf geen overigens.