Beatles bezichtigingen in Londen

Hey allemaal, ja ik weet 2e topic in 5 minuten, maar er schoot me nog iets te binnen.

Ik ga van 4-9 juli naar Londen, en aangezien ik een enorme fan van the Beatles ben ga ik vooral voor de dingen die daarmee te maken hebben, zoals Abbey Road, de winkel van the Beatles, Penny Lane enz.

Weet iemand anders nog (onbekendere) Beatles dingen in Londen die ik niet mag missen, naast de standaard dingen?

Effe kijken of er nog mede-Beatles fans hier zijn :stuck_out_tongue:

Londen weet ik zo 1,2,3 niet. Maar eigenlijk moet je naar Liverpool he haha. Ligt alleen ernstig ver uit de buurt van Londen :stuck_out_tongue:

Maar misschien is dit iets?
http://www.music.indiana…ses/rock/londonhomes.html

Oh gut Liverpool ja, die staat ook op m’n verlanglijstje… zucht :stuck_out_tongue:

Kan er niet een algemeen Beatles topic komen? :stuck_out_tongue:

Ja kan ook :slightly_smiling_face:

Ik vind the Beatles echt geweldig!
Maar ik weet zo snel geen spots in Londen…

Ik vind the Beatles echt geweldig!
Maar ik weet zo snel geen spots in Londen…

meeh doe mij maar The Velvet Underground, the Beatles zijn te braafjes

in madame tussaud staan wassen beelden van the beatles (:

Vergis ik me nou of ligt Penny Lane in Liverpool?

^ Klopt.

Je kan ook langs het huis gaan van Ringo Starr - het huis waar hij is opgegroeid bedoel ik dan.
(Dat is pas nog in het nieuws geweest omdat ze het af wilden breken),
maar dat is ook in Liverpool… dus ik denk dat je naar Liverpool moet haha

Oh kan je hier iets mee?
http://www.ukstudentlife…/Music/Beatles/London.htm

Ik ben ook een Beatles fan, maar in london heb je meer de toeristische dingen, stinkt er in de souvenierswinkels van Beatles dingen.
Ik ga in de vakantie naar Liverpool (Eerst London als Au pair! :slightly_smiling_face: ), en dan natuurlijk naar The Beatles Story…
Kan je niet echt verder helpen…

OMG. Ik ben zó jaloers hè.

Hihi :slightly_smiling_face:
Het is echt heel spannend allemaal!
Ik wilde ervoor of erna reizen, en ik bedacht me als nu via liverpool ga, kan ik naar The Beatles Story! Want dat kan natuurlijk niet missen op mijn must-see in England! Ben zooo benieuwd!

Ja je hebt gelijk xD Ik had een lijstje in mn hoofd en die zette ik er zonder erbij na te denken ook bij, maar dat is idd in Liverpool.
Wil ik ook nog heen :slightly_smiling_face: