Beat HIV, spread the positive virus!

Dagelijks raken nog steeds 7.400 mensen geïnfecteerd met hiv, waarvan bijna de helft jonger is dan 25 jaar. dance4life wil dit stoppen door iets anders te verspreiden: het positieve virus. Van 13 september tot 1 december verspreidt dance4life het positieve virus door Nederland en ver buiten de grenzen.

En dat doet dance4life niet alleen! Samen met onze ambassadeurs, zoals Nikkie Plessen, The Partysquad, Fedde le Grand en Doutzen Kroes, verspreiden we het positieve virus. En deze week verspreidt ook Girlscene.nl het positieve virus!

Het doel is om er voor te zorgen dat in 80 dagen meer mensen besmet raken met het positieve virus dan met hiv. En dat aantal is schokkend: 592.000 mensen raken wereldwijd tussen 13 september en 1 december geïnfecteerd met hiv.

Help dance4life in de strijd tegen aids! Beat HIV, spread the positive virus!

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/01_D4L_867X200_Girlscene.jpg

En dat is heel makkelijk: Ga naar facebook.dance4life.com, geef eerst even toestemming (schrik niet; wij doen niets met je gegevens!), klik op de ‘like’ button en ‘share’ de link met je vrienden! Vervolgens kun je ook al je vrienden uitnodigen. Samen kunnen we hiv en aids verslaan!

Vanaf woensdag 13 oktober maak je op Girlscene kans op VIP tickets voor het dance4life event én een meet & greet met Nikkie Plessen. Dus houd de site in de gaten als je hier bij wilt zijn…

Want… wist je dat:

In Nederland elke week 2 tot 3 jongeren de diagnose hiv krijgen?
Hiv het virus is dat aids veroorzaakt?
In Kenia meisjes (in de leeftijd van 15-24) 4 keer meer kans hebben om met hiv geïnfecteerd te raken dan jongens?
In Zambia meisjes tussen 15 en 19 jaar het meeste kans lopen op een hiv-infectie?

HAHAHA ik las ‘HIV, spread the virus!’. Dróóóóg. x]

Krijgen 2 tot 3 jongeren per week de diagose hiv? Dat is echt veel! Ik ga mijn facebook inlog gegevens maar eens weer opzoeken. ;d

haha dat las ik ook :cold_sweat: