Be-you-tiful

Ik hoor altijd heel veel meiden die zichzelf dik, lelijk of vinden dat ze niks waard zijn. Maar iedereen is mooi en speciaal op zijn of haar eigen manier! Vergeet dat niet. Ik vind dat alle meiden wel een complimentje mogen krijgen, om ze een super boost te geven. Dus laat hier een lief berichtje achter, voor de gene boven je. :slightly_smiling_face:

Daar is het ‘You’re beautiful’ topic voor.
Al is dat een slow tegenwoordig…

1 zo’n topic vind ik meer dan genoeg.

Onzin. Er kunnen niet genoeg topics vol positiviteit en liefde zijn.

En die ander is inderdaad meer een slow. Misschien kun je in het you’re beautiful(alleen plaatjes) topic kijken (: En anders vind ik het nog steeds een goed idee.

En als jullie het allemaal zo’n goed idee vinden, waarom posten jullie dan geen ‘‘lief berichtje voor degene boven je’’? :’)

nou zal ik dan maar beginnen? (: ik vind het ook een goed idee namelijk.

Jij bent fantastisch. En lief. En mooi. En slim. En ik heb je nog nooit gezien, ik weet niet eens je voornaam, maar ik weet het gewoon. Omdat ieder mens iets moois heeft, heb jij dat ook. En ieder mens is slim, jij ook. Misschien niet in wiskunde of misschien juist niet in iets creatiefs, maar er zijn dingen waar jíj wel weer goed in bent. Dat mag je nooit vergeten! Never let anyone else tell you otherwise.

being beautyfull is just a side issue.

:relieved: ik hoop dat dit jullie inspireerd om je niet druk te maken om je uiterlijk.

being very nice is a way better then being very populair.

being a nerd is a way better then being a populair barb (duh)
because.
-your smarter. :relieved:
-you have your one style.
-your beautifull. (everyone is beautifull so why nerds not?)
-maybe you have glasses or a bracket (bracket rocks & glasses 2)
soo. Being a nerd is very cool <3.

yourrrrrrrrrrrr beautiful <3.

*door mij erg gespam.

Hee jij daar boven mij !
jij bent tof.
en awesome.
En laat dat nooit door iemand anders veranderen :grinning:

oh, &%@&%! ik lees nu pas wat ekster zegt.
Ik zo klakkeloos allemaal dingenschrijven.
SORRY DAARVOOR!
^boven mij.
Je bent fantastisch zoals jij bent.
Wees zoals je bent en verander nooit!
awesomerd.

You’re

• awesome
  • great
  • gorgeous
  • unique
  • stunning
    - beautiful♥

jij bent geweldig goed in complimentjes verzinnen en ik weet zeker dat jij het heel goed gaat hebben!

Jij voelt je anders, je denkt anders, en soms heb je daar moeite mee. Maar dat is nergens voor nodig. Jij bent bijzonder op je eigen manier. Net als alle mensen.
Iedereen is hetzelfde, maar tegelijk is iedereen ook weer uniek. Jij hebt moeite met het ene, maar laat die gedachte nooit, nooit, nooit je positieve gedachten overschaduwen. Want jij bent gewoon freaking awesome en er zijn heel veel mensen die van je houden. Denk daaraan als je je down voelt.

Het maakt niet uit wat anderen van je vinden of denken, of wat ze over je zeggen. Zo lang jij jezelf maar blijft, want dat, dat is het allerbelangrijkst ! Verander jezelf nooit voor een ander, want weetje, je bent prachtig zoals je bent. Ik heb je nog nooit gezien en weet niet wie je bent, maar jij bent geweldig, echt waar !

Vanaf vandaag elke keer als je in de spiegel kijkt zie jij dat ene geweldige persoon, dat ben jij ! Je bent mooi zoals je bent, en zelfs als mensen iets anders zeggen. Jij bent jij en zolang jij jezelf mooi vind zal je voor eeuwig en altijd stralen.

Je bent lief en mooi, dat moet je nooit vergeten. Hoe vaak mensen je ook vertellen dat je niet goed genoeg bent, vergeet nooit dat je dát WEL bent. Je bent geweldig, precies zoals je bent. Blijf jezelf, want zo ben je op je best.