Be proud!

Hii lovely girls,

Ik wil jullie mijn verhaal delen in de hoop dat jij minder onzeker wordt!
Het begon ermee dat ik erg onzeker was, ik voelde me lelijk, te lang(rond de 177 ben ik), ik voelde me heel erg mislukt. Dit ook vooral omdat ik mijn borsten van 75A te klein vond. Dit bleef ik telkens tegen mezelf zeggen tot ik het helemaal niet meer hield. Met mijn beste vriendin had ik veel meer ruzies en ik zei steeds een dag erna sorry, tot ze het op begeven moment zat was en zei dat ze me niet meer wilde zien. Ik voelde me leeg, nog meer mislukt en werd er gek van. Die middag ineens had ze begrip, ik vraag me nog steeds af hoe het komt. Vanaf dat moment besefte wat ik allemaal gedaan had, ik begon verhalen te lezen en nog meer en kwam erachter dat ik gewoon niet zo onzeker moet zijn. Ik moet trots op mezelf zijn en niet zo kritiek geven op mezelf, je haalt jezelf er alleen maar mee omlaag!

Maar dan nu de vraag, hoe werd ik zo onzeker?
Iedereen herkent zich er wel in, die ene persoon heeft meer likes, meer vrienden, meer dit, meer dat, blablabla, telkens zie je dat terug en het haalt je helemaal naar beneden. Ook met vriendjes had ik het lastig, via het internet had ik jongens die me leuk vonden en ik hun ook. We skypten etc, maar bij het moment om af te spreken, stopte ik er steeds mee. En waarom? Ik vond me te lang, en mislukt om mijn kleine borsten. Nog meer mislukt voelde ik me, omdat ik alleen maar jongens via het internet kon krijgen. 1 keer kreeg ik een jongen in het echt, maar dat is nooit iets geworden.

Meiden, ik wil jullie zeggen, wees blij met wat je bent, je schiet er niets mee op om je zo naar beneden te halen. En ik ben eerlijk, ik heb nog steeds kleine borsten, maar ach, niemand is perfect, ook dat ene populaire perfecte meisje niet. Kijk naar je pluspunten, want die heb je! Ik persoonlijk ben erg blij met mijn ogen, ze zijn groot en ik ben er blij mee. Mijn lengte en borsten heb ik ook geaccepteerd. En de jongens, de ware komt vanzelf wel!
Goodluck girls, accept yourself, you’re beautifull!
`~~xx

En je weet het, als je ergens mee zit of meer informatie wil, je kan het me altijd vragen! Ik wil dat iedereen zich goed en mooi vindt!

Heel mooi gezegd meid, maar er is al een algemene zelfvertrouwen topic. (=