Be positive !

Hi guys,

Ik had op girlscene al n account, maar ik ben dus m’n wachtwoord vergeten. :dry: Maar oké, ik heb even een nieuwe aangemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb. Ik ken iemand die best negatief over zichzelf denkt, en ik wil haar graag helpen. Het lijkt me leuk om iets te maken met positieve teksten & afbeeldingen met quotes, En ik dacht; deze creatieve mensen hebben vast leuke ideeën! Dus leef je uit op dit topic met de meest geweldige tips! (Waarop kan ik het maken? Teksten? Afbeeldingen? Alles is welkom!) Ik wil jullie alvast heel erg bedanken! :slightly_smiling_face:

Liefs, x.

Een poosje gelden had ik ook het idee om iets te doen met positieve teksten. Elke dag maakte ik zo een, maar na drie dagen had ik het wel weer gezien. In 2014 wil ik er eigenlijk weer mee beginnen. Elke dag zo’n tekeningetje maken.

Wacht, ik post wat foto’s

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/v/1081738_524339090974481_1360315169_n.jpg?oh=1b3fde58f5a3a209970f83696ac65cbc&oe=52A2EAF9

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/v/1241292_523786407696416_1755608451_n.jpg?oh=d2419b4720719f94c1b612854a5957a0&oe=52A2B74B

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/r90/1209180_523199961088394_710965433_n.jpg?oh=ebd351f206f6e6651616641cbe6c407d&oe=52A2F60F

Wow de foto’s zijn huge

Maak een (A5)-boekje voor haar met allerlei leuke/positieve quotes en kleine tekeningentjes!
Ik heb dat voor mezelf gedaan, want ik denk ook soms negatief over mezelf en dit helpt echt een hele hoop!

Kies vooral voor een klein boekje, want dan kan ze die overal mee naartoe nemen en dan op elk moment er ook in kijken/lezen!

Ik heb ooit voor een vriendin een envelopje gemaakt met twee kleine fotootjes erin van haar en mij en van haar en haar vriend. Daarbij allemaal quotes die haar zekerder en blijer zouden maken. Op de voorkant heb ik toen geschreven: open when…’ de puntjes kan jij natuurlijk zelf aanvullen!

Maar nu bedenk ik me ook, dat dat boekje van TiMELESS onrzettend leuk is, je zou deze envelop rin kunnen plakken, dan heb je 'n combinatie!

Nou heel veel succes en een leuk idee dat je dit wil doen voor je vriendin!

Liefs xx

Thanks everybody! Blij met jullie reacties :slightly_smiling_face: Vooral het boekje is een erg leuk idee!! En daar kunnen natuurlijk die tekeningetjes van die notes in, en zo’n envelopje :slightly_smiling_face: leuke ideeën meiden!

Liefs, xx

Je kunt misschien een jampotje ofzo gebruiken.
Schoonmaken, op leuke gekleurde papiertjes een mooie quote zetten en in het bakje doen (eventueel dubbelgevouwen ofzo).
Dit heb ik 2 jaar geleden eens gedaan, was heel leuk :slightly_smiling_face:

Ook leuk idee! Maar ik ga toch voor het boekje haha. Als iemand nog leuke (christelijke) quotes, plaatjes met quotes of andere super leuke ideeën heeft om in het boekje te doen? :slightly_smiling_face:

Heee leuke mensen,

Het is een tijdje geleden, maar ik heb een kleine notebook (xenos) voor m’n vriendin gekocht en er allemaal positieve quotes ingeplakt. Toen we samen met wat vrienden waren, heb ik haar vrienden er ook wat in laten schrijven om het wat persoonlijker te maken. Toen ze het boekje kreeg was ze in tranen, ze vond het zo gaaf! Ze heeft er echt wat aan, en als ze het moeilijk heeft leest ze erin. Ik wil jullie bedanken voor de tips & jullie aanmoedigen om ook een boekje voor iemand te maken, er zijn echt heel veel mensen die dit goed kunnen gebruiken, en het maakt niet uit of je diegene goed kent, want ik kende dat meisje ook amper haha. Kleine dingen kunnen grote effecten hebben. Succes! 'x

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery.
:grinning: