BDSM

Wie van jullie doet hier aan?
Hoe kwam je erachter dat dit iets voor jou is?
Hoe ‘heftig’ ben je?
Wat wil je erover kwijt??? (Tis naar mijn idee toch echt een privé iets waar enigszins toch nog een soort taboe over heen zit)

Ik ben zelf fan van onderdanig zijn, met mij vriend als mijn meester (hij vind dit ook geweldig om te toen gelukkig). Hij heeft het in mijn seksleven geïntroduceerd maar voordat ik seks met hem had had ik wel al fantasieën hierover. Ik ben denk ik (nog) geen ‘echte’ sm’er. Maar ik vind het echt ontzettend geil om onderdanig en gehoorzaam aan hem te zijn en te worden gestraft als ik iets fout/verkeerd doe of stout ben.

En jullie?

Ik heb hier geen ervaring mee, maar iedereen moet natuurlijk doen wat ie zelf wil. Dus als je er plezier aan hebt, gewoon doen :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook geen ervaring mee, en als een vriendin mij verteld dat ze dit doet/leuk vind zou ik het niet raar vinden, wel zou ik nieuwsgierig zijn naar hoe ze daarbij komt. Aangezien het toch iets is wat over het algemeen ‘taboe’ is.

Mijn vriend is meer onderdanig en ik dominant, maar we doen niet echt dingetjes. Ik heb hem als grap een keer vastgebonden en een blinddoek omgedaan. Dat soort dingen hou ik niet van bij mezelf, raak in paniek en vind het helemaal niks haha, maar hij vind het heel leuk. Ik ben geen onderdanig type, dat weet ik sowieso zeker.

Wij doen het heeeel af en toe. Ik ben dan onderdanig, mijn vriend dominant. Ik doe gewoon precies wat hij zegt dan. Soms komen daar ook boeien, een blinddoek of een gag bij kijken.

Qua straffen, doen we alleen aan billenkoek :stuck_out_tongue: Maar dan wel flink hard of met een zweepje.

Ik weet niet hoe we erbij kwamen, het is een beetje gegroeid en toen zijn we er ook maar wat spulletjes voor gaan kopen :slightly_smiling_face:

Ik vind het leuk om te doen, maar moet wel echt in de juiste mindset zijn, het is best wat om je helemaal over te geven aan een ander vind ik.

Wat is een gag :flushed:

Ik heb er zelf geen ervaring mee en het is niets voor mij, maar vind het wel interessant om zo dingen te lezen. :slightly_smiling_face:

Zo’n dingetje in je mond. Rood balletje meestal?

Ja bij ons is het gewoon een zwart rubberen balletje, die je in je mond stopt. Die wordt dan met een riempje achter je hoofd vastgemaakt. Maar je hebt ook allerlei andere dingen :stuck_out_tongue:

Mijn vriendje en ik zitten helemaal in deze scene. Dat is langzamerhand zo “gegroeid”. :sex:

Je moet echter wel goede afspraken maken tot hoe ver je wil gaan als het op bondage etc. aankomt. Op die manier weet je beiden wanneer een/de grens is bereikt.

Het maakt mij - mits de mindset er is - ontzettend onderdanig en het eindspel is goddelijk te noemen! :flushed:

M’n vriend lijkt het helemaal leuk als ik hem als het ware vastketen aan het bed en domineer. Ik heb er niet zo wat mee, maar wil het wel voor hem doen. Hier hebben we het ook over gehad alleen weet ik niet hoe en wat. :cold_sweat:

Ik vind dat heel lekker. Ik ga dan verkleedt in een konijnenpak en mijn vriend knijpt dan altijd in die staart. Dat vinden we zo ontzettend geil.

Edit mod.