bday-party / jongen / afstand

Hey, even een annoniem account, sorry daarvoor!
Je zult misschien wel denken; ‘Uhl, alweer zo’n nutteloos topic.’ maarja.
Ik gaf laatst samen met een vriendin een feestje om onze verjaardagen te vieren. Die vriendin had een jongen uitgenodigd die ik niet kende, dus we hadden er al op gerekend dat hij zou komen. (hij zou een vriend meenemen en kwam overigens niet van dichtbij). Dus op de avond waren ze daar dus ineens; voorstellen etc, gezellig allemaal maar mijn aandacht ging gelijk uit naar zijn vriend. We hebben eigenlijk de hele avond gezellig gepraat etc en ook gezoend… (mijn vriendin trouwens met de jongen die ze had uitgenodigd.) (voor degene die zoenen met een ‘onbekende’ niks vinden, ieder zo zijn mening =]) Back to the point; We hebben nummers uitgewisseld na het feestje en hebben vanaf toen elke dag gewhatsappt. En we hadden dus afgesproken om een keertje met z’n allen iets te gaan doen. -vriendin, ik, vriend + vriend- alleen hij woont niet echt om de hoek… Nu willen we dat in begin april doen, maar hebben jullie ideeén of tips etc? Dit is ook allemaal een beetje nieuw voor mij haha, en misschien zijn hier meiden met ervaringen?! Want ik zie hem wel zitten en andersom ook… (hij is trouwens 18 en ik 16) omg wat klinkt dit eigenlijk wanhopig als ik dit zo terug lees :bored:

Alvast bedankt! Liefs, x

Ik herken dit wel een beetje. Ik ken ook een jongen die niet bepaald om de hoek woont, en tussen ons spelen wel wat gevoelens. Als jullie met een groepje gaan afspreken, zou ik het op een centraal punt (zoals een grote stad) doen tussen waar jullie wonen in. Jullie kunnen hier bijvoorbeeld naar de stad of bios gaan, door het park lopen. Natuurlijk is dit allemaal leuker als het lekker weer is. 'S avonds zou je met z’n allen ergens gezellig wat kunnen gaan eten. Ik ben zelf niet heel ervaren hiermee hoor, dus ik geef je alleen wat ideetjes, die mij wel wat zouden lijken!

Ik zou gewoon met z’n vieren een dagje naar een stad gaan/wat drinken/wat eten/film kijken oid.

Dankjewel voor je tips! Heb jij zelf wel eens met die jongen afgesproken, of in welke richting moet ik denken haha?

Dankjewel!

aah wat leuk haha ! dubbeldate :slightly_smiling_face:

Maar ja je kan idd de stad in, bioscoopje pakken en dan bijvoorbeeld uit eten . Veel plezier & succes!

Haha, vind het idee maar een beetje spannend, nja niet gewend… iets nieuws. Maar dankjewel!!

Graag gedaan! Nog niet echt afgesproken… maar als het mogelijk is zouden wij in de vakantie ook af willen spreken. En dan is een centraal punt in mijn situatie wel het handigst, we wonen allebei in een dorp dus stad is sowieso wat levendiger.

Ja daar heb je gelijk in! Ik woon ook in een dorp haha dus ik snap het. Alvast veel plezier als het doorgaat!

Dankjewel! Jij ook :slightly_smiling_face:

Thanks!