Er zijn volgens mij echt al heel veel onderwerpen die hierover gaan, maar toch wilde ik ook eventjes jullie mening weten!
Als eerste worden mijn beste vriendin en ik over ongeveer een maand 16, zij iets eerder als mij. We gaan het samen vieren alleen weten we nog niet wanneer, omdat haar ouders nog een vakantie moeten boeken en ze kunnen serieus nog niet zeggen wanneer dat is. Nou haddden we het idee om 't net voor de zomervakantie te vieren. Waarschijnlijk moet het in mijn tuin, want ze denkt dat haar ouders het niet goed zullen vinden als het bij haar is. Dan heb ik het nog niet over de drank gehad, ik wil daarin tegen wel drank, haar moeder is daar helemaal tegen want die houdt er niet van… en zij zelf ook niet.
Maar het is al over een maandje en ik wil eigenlijk wel een beetje van tevoren dingen weten en regelen…
Het tweede is, ik heb geen idee wat ik voor mn verjaardag moet vragen. Van allebei mn ouders mag ik best een groot cadeau, ik wilde al heel lang een nieuwe fiets maar omdat ik mijn fiets die ik nu heb niet goed ‘verzorg’ mag dat wss niet. of ik zat te denken aan een scooter/puch aangezien ik nog 2 jaar 5km naar school moet rijden heen en terug. en verder weet ik dus helemaal niks…
iemand nog ideeën/tips?
xoxo