BB9780 of Nokia n97

Ik heb een Blackberry 9780 besteldomdat ik het handig vind om te pingen enzo.
Maar ik had daarna een Nokia n97 gekregen.
MAar nu weet ik dus niet of ik die bestelling van die blackberry moet annuleren, ikmoet er 36 euro per maand voor betalen en voor een sim only 23 euro per maand wat zouden jullie doen ? want ik weet het nu echt niet meer.

zeker weten de nokia,
ik heb dat ding in de ‘simpelere versie’ (zonder uitschuifbaar qwerty-toetsenbord) en hij is echt geweldig en fijn.
en een vriendin heeft de nokia n97, en zij is er ook helemaal weg van!

als het alleen maar om het pingen gaat kan je beter nokia n97 kopen, daar kan je namelijk ook whatsapp op downloaden en heel veel mensen met een blackberry hebben die ook.

zelf heb ik blackberry curve had hem in oktober gekocht en me trackpad is nu al stuk dus hij is in de maak.

Ik heb die nokia n97 gekregen van iemand die het al heeft gebruikt met whatsapp enzo.
Maar als ik een nieuwe simkaart erin doe kan ik whatsapp dan nog downloaden of moet ik het dan gewoon kopen ?

nokia n97!

oh dat weet ik eigenlijk niet misschien moet je whatsapp eerst verwijderen en dan opnieuw installeren maar je hebt de gratis uitprobeer versie volgens mij dus het kost denk ik geen geld

Ja maar die uitprobeer versie is al gebruikt kan het opnieuw worden gebruikt met een andere simkaart?

geeen idee sorry

denk het wel (:

mijn vriend heeft de n97 en zijn vader de bb, en over de bb zijn ze beide niet te spreken haha !

BlackBerry.