bb is oppeens helemaal engels HELP ME! =(

Heee,

ik hoop dat iemand dit ooit heeft gehad of teminste mij ermee kan helpen!,
vammidag moest ik me wachtwoord ingeven op me bb na een paar keer fout gaat hij oppeens automatisch alles verwijderen en viel ie uit, ik zette hem weer aan maar zegt hij oppeens reload software 513, ik porbeerde hem nog eens aan en uit te zetten maar hij zei weer reload software 513 dus ik sluit mijn bb aan de computer en hij gaat alles weer er op zeteen! ik helemaal blij!
maar toen ik hem weer aanzette was alles engels! en ik wilde de taal veranderre bij opties en ik kon alleen maar kiezen uit engels?

ik hoop dat iemand weet hoe ik me bb weer nederlands kan maken! dat zou echt super zijn(L) want ik kan wel engels maar ik snap er niet zo heel veel van:cry::cry:

Geen idee, up!

ideaal om engels te leren dan :'p

Meid toch. Opties → Taal → Selecteren. Is dat nou zo moeilijk? (in het engels is het trouwens Options → Language )

Ik wou net zeggen dan verander je de taal toch gewoon weer net als bij elk ander mobiel XD

volgens mij denken jullie nu dat ik iemand ben die geen engels en niet met mobieltjes kan omgaan? als je goed leest : ik wilde de taal veranderre bij opties en ik kon alleen maar kiezen uit engels?

dus als het nou zo makelijk was had ik het ook niet gepost?

Misschien heb je een engelse software geupload ipv een nederlandse. Ik zou je bb nogmaals aansluiten en proberen en nogmaals de software erop zetten.

vreeeeemd?

ik heb al 3 x de software opnieuw gedownload en toen net hoorde ik van iemand ;
settings > language" (op een engelstalig toestel natuurlijk) daar kan je gewoon zowel de language als de input language aanpassen. moest je per ongeluk alle andere talen gewist hebben dan kan je die makkelijk opnieuw installeren door met de desktop manager verbinding te maken en via de software installation tool ze terug te installeren

maar ik kan die tool niet vinden heb alles doorgezocht maar hij staat er niet?

niemand een idee?:blush:

Kan je engels oefenen. :pensive: