BB curve 8520 wel wifi geen mobiel internet

Hi,

deze topic is mss al geweest maar dan vind ik hem niet,
hoe kan je maken dat je BB enkel maar WIFI gebruikt maar géén mobiel internet,
dat zit niet in mijn abo en ik kan nu niet over naar een ander want ik zit nog voor even vast & ik heb geen zin in zo’n vet hoge rekening…
En het is nogal stom om telkens SIM af te zetten en dan of wifi te gaan want zo kan niemand je sturen als je bv op fb zit…

Je mobiel netwerk uitzetten!

Ik weet hoe ik mijn sim kaart gewoon kan uitzetten,
dus mobiel internet valt dan ook uit…
Maar hoe zet je mobiel internet af maar dat je wel nog steeds kan bellen enzo?

instellingen–>connectiviteit->internet>jou keuze ?

hier ben ik vandaag nog voor naar de winkel geweest.
je moet naar instellingen (dat sleuteltje) - mobiel netwerk - en dan gegevensservices uit en tijdens roamen ook uit.

dan hoor je volgens de hi winkel nog op wifi te kunnen, mij lukt dat niet maar jou misschien wel.

als je je mobiel netwerk uitzet heb je geen bereik meer en kan je dus geen smsjes meer ontvangen/versturen en niet meer bellen.

Je moet de dataverbinding uitzetten, ik weet niet waar die staat bij jou bb maar bij mij gwn bij instellingen

bij mij werkt wifi niet… het staat wel aan maar het kan geen verbinding krijgen ofzoo?

Ik heb net hetzelfde als jullie! Las ik dan die gegevensservices uitzet kan ik ook niet meer op wifi, aah man, wat haat ik dat!

geen idee.
Mensen die ik ken zetten ook altijd netwerk uit.

Zie het als een
Upje

Als je op internet probeert te gaan staat er dan ‘browser’ of ‘hotspotbrowser’, hij moet op de laatste staan.

Oh haha dat klopt maar bij mijn BB heb je wel internet zonder mobiel netwerk maar das vraa niet…