BB Cream

Hey,

Ik wil graag vragen of er iemand ervaring heeft met de bekende Blemish Balm Cream …

Ik zag namelijk op http://www.cg-accessoires…-plus-bb-cream/p_124.html deze creme en het leek me wel erg handig als je daarna geen foundation ofzo meer hoeft te gebruiken.

Iemand ervaring?

Garnier heeft er ook eentje.

• Whitening voor een vlekkeloos en egale huid

Dit lijkt me niet heel goed? Ik geloof dat dit er in zit omdat ze in Azie een blanke huid mooi vinden. In die van Garnier zit dat niet. Had daar een proefje van en die dekte bij mij niet heel goed maar misschien hoeft dat bij jou niet idk

Maar ik heb wel vaker whitening producten gehad, en je wordt er niet echt lichter van… Ik heb namelijk op internet ook wel naar andere reviews gekeken en daar was de commentaar allemaal positief…

Maar garnier heeft er ook 1? Hoe heet hij dan? :stuck_out_tongue:

Nee maar soms zie je niet wat een product met je huid doet. Het zit er niet voor niks in, ze proberen je huid ermee lichter te maken. Of het nou helpt of niet, het moet wel troep zijn, lijkt mij. Maar moet je zelf weten hoor haha!

Gewoon Garnier BB Cream.

Nja goed… ik kijk nog even…

Maar gebruikt er iemand ook BB cream?

ik weet niet of dat heel goed is voor je huid, wel?

ik gebruik de BB cream van garnier. hij is echt super fijn! alleen het is sowieso geen foudation! maar je krijgt wel op langere termijn een egalere huid(:

nja het is al enkele jaren populair in azie. Het is eigenlijk een alles in 1 pakket… Het bevat zowel alle dagelijks benodigde verzorging en een kleur. Het is beter dan je dagcreme mengen met je foundation.

Want foundation verstopt toch je poriën… Ik gebruikte vroeger Zino Instant Smooth, maar die bevat geen kleur dus ik wil overstappen naar Skin79, omdat ik het toevallig op de website zag…

Op internet en YT zie ik allemaal goede reviews, maar wil toch voor de zekerheid weten of er iemand slechte ervaring mee heeft.

je kan beter de oranje doenn dat is de verbeterde versie van de roze

Ik heb een aantel BB creams van eBay gehad en ook de Garnier. Die van Garnier kan je niet een BB cream noemen dus als je ene wil kun je m beter op eBay kopen.

Ik heb ook die van garnier, en hij is heel fijn maar echt niet dekkend. @betsey welke vond je het beste (dekkend)?

http://i993.photobucket.com/albums/af56/beautygloss/Untitled-8.jpg

Deze raad ik aan! Ik ben al door heel wat heen pakketjes van deze heen. :slight_smile:

ik heb ook garnier bb cream en hij bevalt me heel goed! Hij dekt niet heel goed, dus als je veel puisten hebt etc. zou ik toch een gewone foundation nemen

Betsey, die die jij had zijn die niet whitening dan? Want dat vind ik een beetje eng met die Aziatische dingen.

dankje betsey, die wil ik wel eens proberen! Heb je toevallig ook een vaste ebay-verkoper?

@Sparrow
Die wat ik altijd gebruik voorkomt de vorming van pigmentatie.

@SHOPTILLIDROP Ik heb geen vaste verkoper, ik kijk gewoon altijd naar de goedkoopste. :stuck_out_tongue:

Review van de BB cream van Garnier op Misslipgloss. Zij was er niet al te enthousiast over, dus misschien handig om even te lezen.

Tip: Als je die Aziatische BB cream gebruikt wanneer de zon schijnt, smeer dan altijd zonnebrandcreme op je gezicht, want anders zul je pigmentvlekken krijgen.

Ik vind de BB cream van Garnier echt niks. Ik had een sampletje voor lichte huid. Net geprobeerd en hij is echt te donker voor mijn huid. Ik hoop dat ze de formule verbeteren en lichter maken, dan ben ik wellicht bereid hem weer te proberen. En ik vind 13,99 wel erg duur voor een dagcreme.