BB cream

Hee :slightly_smiling_face: Ik wil graag BB cream kopen, maar aangezien er veel fakes op ebay zijn: Weten jullie betrouwbare verkopers? of betrouwbare webshops die dit product verkopen? :slightly_smiling_face: En heeft iemand ervaring met deze creme?

Hey, ehm weet niet welke fake zijn etc. Maar ik heb die van het merk Missha van ebay in een donker rode tube

en hoe bevalt 'ie? :d
bij welke verkoper had je hem gekocht?? :slightly_smiling_face:

Ik kom even stupid doen :3
Maar als ik het goed lees van internet, is het een creme die lijkt op foundation, maar ook weer niet (wat dan wel?). Veel aziaten gebruiken het en het dekt heel goed.
En er zijn verschillende merken van of niet? Want dan verschilt het toch ook weer welke goed is en welke niet…
Sorry voor m’n reeks vragen, had er nog nooit van gehoord. Maar het lijkt me wel ideaal, gezien m’n rode wangetjes hehe. Is het erg duur of iets?

Ik zag een artikel op www.beautygloss.nl, ze gaat bb cream binnenkort op haar webshop zetten. Volgens mij is zij wel betrouwbaar.

hier staat het wat uitgelegd :stuck_out_tongue:

Het is een soort creme tegen littekentjes enzo( BB = Blemish Balm), uitgevonden door een professor die het voorschreef aan patienten die een operatie hadden gehad om de littekens te verbergen zegmaar. :stuck_out_tongue: en het bleek heel goed te werken…
En dat zit dan verwerkt in de foundation… :slightly_smiling_face:

en er zijn wel verschillende merken van ja. :stuck_out_tongue:
een aantal merken staan weer hier. Volgensmij heeft Maybelline ook een maar niet in Nederland ofzo…

enn de prijs verschilt weer per merk…

Maar ik denk dat het op ebay goedkoper is , dus daarom zoek ik betrouwbare verkopers :stuck_out_tongue:

Ja zij is wel betrouwbaar volgensmij :stuck_out_tongue: ik wil ook wel bij haar kopen, maar als het goedkoper kan… :stuck_out_tongue:

Ah oke, dankjewel!
Ik ging even zoeken, en kwam deze site tegen;

http://www.diamantwellness.com/category/facecare

Op pagina 2 staat er een van 11,85 en goed beschreven: “Een van de best verkochte BB Creams van Korea, met huidverzorgende eigenschappen en een perfecte gezichtsdekking.” Ik weet niet hoe duur ze normaal zijn trouwens hoor, maar ik vind dit toch best meevallen voor echt een goede foundation.

Het eerste wat in mij op kwam was Blackberry Cream, ik dacht wat is dat nou weer? <_< Maar upje haha!

oh dankjewel! :slightly_smiling_face:
ik zal even kijken :grinning:

oh ja die is volgensmij best goed :stuck_out_tongue: maar ze hebben maar 1 kleur en ik vraag me af of dat de juiste kleur is…

maar t is wel een redelijke prijs voor foundation :grinning:

Masha op Beautygloss gaat het verkopen in haar webshop: www.bybeautygloss.nl

Oh joke, ik had je reactie nog niet gelezen.
Maar, klopt, dat is wel een nadeel.

Mijne heb ik gewoon van ebay, ben er blij mee :slightly_smiling_face:

weet je misschien nog van welke verkoper je 't gekocht hebt? :grinning:

deze is wel betrouwbaar:
http://stores.ebay.nl/RubyRubyshop

oh heeel erg bedankt!! :grinning:

Je kan ook op beautygloss.nl even lezen, dan kijken welke je het beste lijkt, en dan dat merk op ebay opzoeken?

ja dat had ik geprobeerd :stuck_out_tongue:
maar er zijn veel fake BB creams in omloop zegmaar… dus daarom zocht ik betrouwbare verkopers :stuck_out_tongue:

Hey, ehm verkoper weet ik niet meer het stond bij een youtube filmpje toen der tijd o.o, mare vind hem heel fijn gebruik hem zelf ipv foundation en hij geeft een heel mooi effect ook niet zo plamuur etc als de meeste foundations :slightly_smiling_face: